امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش در واتساپ

در ماه‌های اخیر واتساپ تعدادی از ویژگی‌های جدید را برای کاربرپسندتر کردن پلتفرم و ویژگی‌های غنی‌تر به کار گرفته است ودر جدیدترین بروز رسانی دو ویژگی جدید را برای گوشی های اندرویدی عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، واتساپ اخیراً یک ویژگی Chat Lock را معرفی کرده است و به کاربران امکان حفاظت از مکالمات حساس خود با اسکن اثر انگشت یا چهره را می‌دهد. این شرکت همچنین اخیراً قابلیت ویرایش پیام ها، را به منظور صرفه‌جویی در زمان ارائه کرده است.

مشخصات ویژگی جدید

علاوه بر این، متا بر روی تعدادی ویژگی جدید نیز کار می کند. طبق گزارش‌های اخیر، این شرکت ممکن است نام های کاربری را به پلتفرم های خود اضافه کند. اکنون، طبق گزارش‌های WABetaInfo به نظر می‌رسد این شرکت ویژگی‌های اشتراک گذاری صفحه نمایش را به پلتفرم خود نیز می‌آورد.

این ویژگی توسط برخی از آزمایش کنندگان بتا در نسخه 2.23.11.19 مشاهده شد. طبق گزارش آنها، این گزینه جدید در منوی تماس، امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش کاربر با دیگران در چت را فراهم می‌کند. کاربر برای دسترسی واتساپ به صفحه نمایش خود باید اجازه آن را بدهد. پس از دریافت مجوز، این برنامه شروع به اشتراک گذاری صفحه نمایش وی می کند.

با این حال، به گفته منبع، این ویژگی ممکن است با نسخه های قدیمی برنامه سازگار نباشد. همچنین ممکن است محدودیت هایی در تعداد مخاطبان اشتراک گذاری صفحه وجود داشته باشد.

علاوه بر ویژگی اشتراک گذاری صفحه نمایش، آخرین به‌روزرسانی بتا شامل چند تغییر جزئی در رابط کاربری نیز می‌شود. با وجود عدم تغییر عمده رابط کاربری نسبت به نسخه فعلی، نوار پیمایش پایین کمی بازآرایی شده است.

آخرین نسخه بتا این برنامه شامل ویژگی های جدید و تغییرات رابط کاربری می‌شود. این تغییرات هنوز برای همه در دسترس نیست، اما می‌توان برای بررسی آن‌ها ثبت‌نام کرد. بدین منظور، به سادگی برنامه را از Google Play Store دانلود و در برنامه بتا ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.