عرضه عمومی قابلیت اشتراک‌ گذاری صفحه نمایش در واتساپ

آخرین ویژگی واتساپ امکان اشتراک‌ گذاری صفحه نمایش حین تماس های ویدیویی، مشابه برنامه‌هایی مانند Zoom، Google Meet یا Microsoft Teams است.

به گزارش تکناک، طبق بیانیه مطبوعاتی این سرویس متعلق به متا، این ویژگی از طریق نماد «اشتراک‌گذاری» در دسترس است و می‌توان با انتخاب صفحه خود یا یک برنامه خاص، نمایش آن را به اشتراک گذاشت. همچنین یک حالت افقی جدید برای تماس های ویدیویی در تلفن همراه ارائه خواهد شد.

با توجه به بیانیه مطبوعاتی متا، می توان از این قابلیت اشتراک به منظور «اشتراک‌گذاری اسناد برای کار، مرور عکس‌ها با خانواده، برنامه‌ریزی تعطیلات یا خرید آنلاین با دوستان، یا فقط کمک به پدربزرگ و مادربزرگ با پشتیبانی فنی» استفاده کرد. انتشار آن جزو بخشی از مجموعه ویژگی‌های جدید واتس‌اپ در سال جاری است و پیش از این در یادداشت‌ها و نظرسنجی‌های ویدیویی برای رقابت با برنامه‌های پیام‌رسانی مانند تلگرام، سیگنال و احتمالاً دیسکورد ذکر شده است.

ویژگی اشتراک‌ گذاری صفحه نمایش واتس‌اپ چند ماه است که به تدریج در نسخه بتا منتشر شده است. WABetaInfo، پیش از این از عرضه این ویژگی در نسخه‌های بتا برنامه واتس‌اپ در اندروید، iOS و ویندوز را گزارش داده بود. طبق گفته سخنگوی این وبسایت، الی هتریک ، اکنون این ویژگی برای همه کاربران واتس اپ در سراسر این سه پلتفرم در دسترس است.

علاوه بر ویژگی جدید اشتراک‌گذاری صفحه، واتس‌اپ یک رابط افقی نیز برای تماس‌های ویدیویی در iOS و اندروید اضافه می‌کند. این سرویس “تجربه مشاهده و اشتراک گذاری گسترده تر و فراگیرتر” ارائه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.