اعلام بروزرسانی One UI 5.1 برای 3 گوشی دیگر سامسونگ

سامسونگ بروزرسانی رابط کاربری One UI 5.1  را برای گوشی های، گلکسی M32 (4G)، گلکسی A04s و گلکسی F62 منتشر کرد.

سامسونگ بروزرسانی رابط کاربری One UI 5.1  را برای گوشی های، گلکسی M32 (4G)، گلکسی A04s و گلکسی F62 منتشر کرد.

به گزارش تکناک، نسخه One UI 5.1 سامسونگ دارای ویژگی های جدیدی است. برخی از ویژگی های برجسته شامل به روزرسانی برنامه گالری که گزینه جستجوی قدرتمندتر و قابلیت های جدیدی مانند توانایی بازسازی GIF ها را در کنار عکس ها دارد.

Bixby نیز ویژگی جدیدی دریافت می کند. حالا زمانی که شما به هردلیلی تمایل به پاسخ تماس ها ندارید، می توانید از Bixby استفاده کنید.

گوشی گلکسی M32 (4G) سامسونگ اکنون بروزرسانی One UI 5.1 را در هند و کشورهای آمریکای لاتین دریافت می‌کند. نسخه به روز رسانی برای هند M325FXXU5DWC1 است، در حالی که نسخه به روزرسانی One UI 5.1  برای آمریکای لاتین M325FVXXS5CWC1 است. این به روزرسانی One UI 5.1 همچنین شامل وصله امنیتی فوریه 2023 اندروید برای هند و وصله امنیتی اندروید مارس 2023 برای آمریکای لاتین میباشد.

به طور مشابه، سامسونگ گلکسی A04s  بروزرسانی رابط کاربری One UI 5.1   را در چندین کشور اروپایی دریافت می‌کند. نسخه این به روز رسانی A047FXXU2CWBH است که شامل پچ امنیتی اندروید مارس 2023 نیز می شود.

سامسونگ گلکسی F62 که فقط در هند عرضه شد، بروزرسانی One UI 5.1 را نیز دریافت می کند. نسخه این به روز رسانی E625FDDU3CWB4 است و شامل پچ امنیتی اندروید مارس 2023 است.

اگر هنوز به‌روزرسانی One UI 5.1 را در تلفن هوشمند خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به منوی Settings > Software update ، آن را به صورت دستی بررسی کنید. اطمینان از به روز بودن دستگاه شما با آخرین به روز رسانی نرم افزار ضروری است.

سامسونگ به طور مستمر دستگاه های خود را با ارائه آخرین به روز رسانی های نرم افزاری برای بهبود تجربه کاربری بهبود می بخشد. به روز رسانی One UI 5.1 یک ارتقاء قابل توجه است که ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را در اختیار صاحبان گوشی ها قرار می دهد تا تجربه کاربری لذت بخش تر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.