اعلام جزییات جدید در مورد سیستم عاملNothing OS 2.0

گوشی مورد انتظار Nothing Phone (2) قرار است ماه آینده عرضه شود و رندرهای اخیر طراحی منحنی جدیدی را نشان داده است.

به گزارش تکناک، در یک مصاحبه  با Mladen M. Hoyss، مدیر خلاق نرم‌افزار در Nothing، اطلاعاتی درباره Nothing OS 2.0 آینده به دست آمد.

در طول مصاحبه، Hoyss هدف خود را از ایجاد یک اکوسیستم قابل تشخیص که ترکیبی از بهترین جنبه های اندروید برای افزایش دسترسی و کارایی برای کاربران است، بیان کرد. در مارس 2023، Nothing یک همکاری استراتژیک با Blloc را اعلام کرد که Mladen M. Hoyss و تیم طراحی او را همراهی کرد

در برخورد اولیه، بنظر می‌رسد که Hoyss و تیم طراحی او با نگرشی مینیمالیستی به طراحی سیستم عامل می‌پردازند. این فلسفه، که بیشتر بر روی بهره‌وری و کاربرپسندی تمرکز دارد، احتمالاً با هدف اصلی Nothing از ایجاد یک اکوسیستم قابل تشخیص که ترکیبی از بهترین جنبه‌های اندروید را برای افزایش دسترسی و کارایی کاربران ارائه می‌دهد، همخوانی دارد.

به گزارش تکناک، در یک مصاحبه  با Mladen M. Hoyss، مدیر خلاق نرم‌افزار در Nothing، اطلاعاتی درباره Nothing OS 2.0 آینده به دست آمد.

با توجه به تجربیات قبلی Hoyss و تیم طراحی او در زمینه توسعه گوشی Zero 18 Blloc و لانچر Ratio، انتظار می‌رود که نسخه بعدی Nothing OS از تجربه کاربری بهبود یافته و ساده‌تری برخوردار باشد. این همکاری همچنین می‌تواند برای Nothing فرصتی باشد تا از دانش و مهارت‌های Hoyss و تیم طراحی او در زمینه طراحی مینیمال و بهره‌وری استفاده کند.

گوشی Zero 18 Blloc

در کل، بنظر می‌رسد که هدف از این همکاری ارائه‌ سیستم‌عاملی است که بر اساس فلسفه‌ مینیمالیسم و بهره‌وری طراحی شده و امکانات بیشتری را برای کاربران ارائه می‌دهد. این می‌تواند برای استفاده‌کنندگان Nothing، مزیت‌های بسیاری را به همراه داشته باشد، از جمله دسترسی به سیستم عاملی که به طور خاص برای کارایی و سادگی طراحی شده است.ی گذارد.

مفهوم اصلی Nothing OS 2.0 “زیبایی کاربردی” است، که شامل تبدیل مقادیر زیادی از داده‌ها به نمایش‌های بصری قابل هضم است. Nothing قصد دارد تجربه‌ای کاربری زیبا و پرداده را ایجاد کند. پس از راه‌اندازی Nothing OS 2.0 در این تابستان، شرکت بر روی سازگاری آن با اولین گوشی Nothing (1) و بروزرسانی‌های بیشتری کار خواهد کرد.

در دنیای امروز که دستگاه‌های هوشمند جایگاه مهمی دارند، مفهوم بین‌المللی‌شدن از اهمیت بالایی برخوردار است. همه چیز بر این اساس است که فناوری باید از کاربران پشتیبانی کند و نه اینکه کاربران برای سازگار شدن با فناوری باید تغییر کنند. هدف اصلی Nothing این است که سیستم عامل‌های خود را با اهداف کاربران هماهنگ کند.

Hoyss توضیح می‌دهد که Nothing می‌خواهد کاربران هنگام استفاده از دستگاه‌های آن، بهره‌ور باشند و تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشند. هدف آن‌ها توسعه‌ی یک سیستم عامل است که به طور خاص با اکوسیستم Nothing هماهنگ شده و به طور یکپارچه سخت‌افزار را تکمیل می‌کند. این هماهنگی و یکپارچگی می‌تواند تجربه‌ کاربری بهتر و راحت‌تری را ارائه دهد و همچنین به کاربران اجازه دهد که به صورت کامل و بهینه از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

Hoyss تاکید کرد که وقتی صحبت از آینده Nothing OS می شود، تمرکز بر ساخت محصولات پایدار و دلپذیر است. او همچنین جزئیات خاصی در مورد برنامه‌های زمانبندی شده Nothing یا اهداف بلندمدت نداد. اما همه‌ نشانه‌ها بیانگر این است که این شرکت یک برنامه‌ واضح برای آینده در دست دارد. متاسفانه، Hoyss اطلاعات دقیقی در مورد زمان انتشار Nothing OS 2.0 را ارائه نکرد، به جز اینکه یک برنامه برای عرضه آن در تابستان وجود دارد. وقتی از او درباره سازگاری آن با تلفن Nothing (1) پرسیده شد، او اشاره کرد که شرکت به این موضوع خواهد پرداخت.

گوشی هوشمند بعدی Nothing قرار است در ماه جولای همراه با Nothing OS 2.0 عرضه شود، اگرچه جزئیات در مورد ظاهر این گوشی هنوز ناشناس است، اما واضح است که Nothing قصد ندارد در مورد اندروید در گوشی های هوشمند خود به روشی جسورانه عمل کند. به گفته Hoyss، او معتقد است که “ناسازگاری بصری” یکی از ضعف های عمده اندروید است، اگرچه او سریعاً اعتراف می‌کند که بزرگی گوگل، مقصر دانستن این مسئله را دشوار می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.