اعلام مشخصات تبلت بازی RED MAGIC

نوبیا آماده معرفی اولین تبلت بازی خود با نام Red Magic است. این تبلت همراه با Red Magic 8S Pro به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک، مراسم معرفی برای ۵ ژوئیه برنامه‌ریزی شده و در چین برگزار خواهد شد. همچنین، مشابه تلفن Red Magic آینده، نوبیا چندین تیزر در مورد تبلت اندرویدی خود منتشر کرده است.

این تیزرهای رسمی به ما برخی اطلاعات حیاتی در مورد تبلت بازی Red Magic می‌دهند. در حال حاضر یک درک جامع از مشخصات دستگاه، از مشخصات نمایشگر تا پردازنده و نمره عملکرد دستگاه داریم.

صفحه نمایش تبلت بازی RED MAGIC

Nubia تبلت بازی RED MAGIC  خود را با یک نمایشگر سفارشی از تولیدکننده نمایشگر چینی BOE مجهز کرده است. این پنل 12.1 اینچ است و دارای رزولوشن 2.5K است. به دلیل داشتن رزولوشن بالا، تبلت در ارائه تصاویر شفاف، شارپ و جزئیات دقیق، عالی عمل خواهد کرد.

علاوه بر این، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز نمایشگر تبلت بازی Red Magic تأیید شده است. نرخ تازه‌سازی 144 هرتز در حال حاضر استاندارد بازی‌هاست که نرخ پاسخ دهی بالاتری و تجربه بازی پویا‌تری را ارائه می‌دهد.

مشخصات دیگر نمایشگر شامل روشنایی نور 600 نیت، نسبت تصویر 16:10 و عمق رنگ 10 بیت است. این مشخصات سازگاری بیشتر تبلت با فعالیت‌های مربوط به رسانه‌ها را بهبود می‌بخشد، زیرا تصاویر روی صفحه با درخشندگی بالا و رنگ‌های قوی و زنده واقع‌گرایی بیشتری را به خود می‌گیرد.

پردازنده و عملکرد تبلت

یکی از نکات قوت تبلت بازی Red Magic این است که برای ارائه عملکرد پایدار و پویا طراحی شده است. در حقیقت، این تبلت حتی در عناوین بازی‌های سخت نیز در شگفت‌زده کردن شما شکست نخواهد خورد. این تبلت با پردازنده موبایل Snapdragon 8+ Gen 1 که در رده‌ی پرچمداران قرار دارد، مجهز شده است.

همانطور که توسط Nubia فاش شده است، نمره AnTuTu تبلت بازی 1،371،362 است. این نمره شهرت  دستگاه‌های بازی‌  Red Magic را تثبیت کرده و تأیید می‌کند که یک تبلت قدرتمند است. Nubia همچنین تأیید کرده است که تبلت می‌تواند در یک جلسه بازی 60 دقیقه‌ای میانگین 59.8 فریم در ثانیه را حفظ کند.

ویژگی های گیمینگ

تبلت بازی Red Magic با چندین ویژگی بازی ابری و استریمینگ میزبان همراه است. حتی این تبلت از گستره وسایل جانبی از قبیل ماوس، کیبورد و کنترل‌ها پشتیبانی می‌کند و با استفاده از پلتفرم بازی X-gravity داخلی، با این وسایل جانبی، مطمئناً بازی تجربه‌ پویا و پایداری خواهید داشت.

حمایت مستقیم از این وسایل جانبی بازی نقش حیاتی ایفا می‌کند. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های AAA را به دلخواه خود تجربه کنید. در واقع، بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای ترجیح می‌دهند با کیبورد و ماوس روی یک نمایشگر بزرگ بازی کنند. بنابراین، خوب است که نوبیا این ویژگی‌ها را برای تبلت بازی در نظر داشته باشد.

سایر مشخصات تبلت بازی NUBIA RED MAGIC

Nubia اخیراً تأیید کرده است که تبلت بازی با باتری ۱۰،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد. این ظرفیت باتری قابل توجهی برای یک دستگاه بازی است. با این ظرفیت، شما می‌توانید ساعت‌ها بازی کنید بدون اینکه نگران شارژ کردن تبلت باشید.

با این توجه، تبلت بازی از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا باتری را به سرعت شارژ کنید. همچنین انتظار می‌رود تبلت با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم عرضه شود که به شما اجازه می‌دهد به آسانی چندین کار را همزمان انجام دهید و برنامه‌ها و بازی‌های مورد نظرتان را باز کنید.

به طور کلی، تبلت بازی Red Magic به نظر می‌رسد یک نسخه تنظیم شده از ZTE Axon Pad 5G باشد که در ابتدای امسال در چین معرفی شد. با این حال، برخلاف ZTE Pad، تبلت Red Magic برای گیمرها طراحی شده است. به همین دلیل، با این همه ویژگی‌های گیمینگ همراه است.

با این حال، هیچ اطلاعات رسمی درباره قیمت تبلت بازی در دسترس نیست. با این حال، ZTE Axon Pad 5G با قیمت 460 یورو، حدود 500 دلار آمریکا، معرفی شد. بنابراین، انتظار می‌رود قیمت تبلت بازی Red Magic مشابه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.