افزایش جراحی های زیبایی در پسا کرونا

اتاق جراحی زیبایی پسا کرونا

پس از استرس ناشی از همه‌گیری کووید-19، یک نظرسنجی جدید در ایالات متحده به نام گزارش Inaugural ASPS Insights and Trends نشان داد در سال 2022 بسیاری از آمریکایی‌ها با وجود اقتصاد نامطمئن از طریق عمل‌های زیبایی برای خودشان هزینه می‌کنند.

به گزارش تک ناک، انجمن جراحان پلاستیک آمریکا از جراحان عضو در سراسر کشور نظرسنجی کرد و دریافت که بیش از 75 درصد بیشتر عمل‌های جراحی پلاستیک متمرکز بر زیبایی نسبت به قبل از همه‌گیری جهانی تجارت دارند و تقریباً 30 درصد گزارش داده‌اند که کسب و کار آنها حداقل دو برابر شده است.

باب باسو، پزشک و جراح پلاستیک با گواهی تاییدیه هیئت مدیره درهیوستون گفت: با آغاز همه گیری کووید، ما برای بدترین شرایط آماده شدیم. اما زمانی که توانستیم مطب خود را بازگشایی کنیم، از افزایش باورنکردنی تقاضا برای خدمات زیبایی شگفت زده شدیم.

وی ادامه داد: اکنون امیدواریم بدترین وضعیت پشت سر ما باشد و مردم دوباره به سفر بروند و به زندگی عادی باز گردند. در ابتدا فکر می کردم که شاهد کاهش بخشی از این تقاضاها خواهیم بود، اما اینگونه نبود و ما همچنان شاهد تقاضای بسیار بالایی هستیم.

باسو می گوید: دلایل مختلفی پشت افزایش تقاضا وجود دارد.  تعطیلی ناشی از کووید توانایی کار از خانه را برای بسیاری از مردم میسر کرد. این امر زمان لازم برای بهبودی بدون درگیری با  مشغله های معمول زندگی را برای بسیاری فراهم کرد. برخی دیگر می گویند پول پس انداز شده ناشی از مواردی مانند سفر و صرف غذا در طول همه گیری به آنها اجازه داد تا روی خودشان سرمایه گذاری کنند.

وی گفت: کووید همه چیز را تغییر داد. هیچ کس در سفر نبود، تعطیلات لغو شد. بنابراین من فکر می کنم بسیاری از خانواده ها و بیماران درآمد قابل صرف بیشتری داشتند. آنها فکر می کنند پایان همه گیری  زمانی برای انجام یک عمل جراحی پلاستیک زیبایی مناسب است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که زنان بین سنین 31 تا 45 بیشترین درخواست‌ برای جراحی زیبایی پسا کرونا  مانند بزرگ کردن اعضا ، لیپوساکشن و کاهش حجم شکم را داشتند. باسو می‌گوید که (بین ۲۷ تا ۴۱ سال) نه تنها از گزینه‌های موجود مطلع هستند، بلکه نسبت به نسل‌های قدیمی‌تر تعصب در مورد انتخاب جراحی پلاستیک  ندارند.

افراد بالغ برای به دست آوردن اطلاعاتی که نیاز دارند، بسیار ماهر هستند. آنها تجربیات خود را از طریق شبکه های اجتماعی یا روش های دیگر با افراد دیگر به اشتراک می گذارند. بنابراین، این رویه ها دیگر تابو نیستند – آنها در واقع قابل ارجاع و در دسترس هستند.

به دلیل این اشتراک گذاری آزاد، بیماران نیز به خوبی با روش های بهتر جراحی مورد نظر آشنا می شوند بنابراین واقعاً به ما این امکان را می دهد که یک بحث واقعاً سازنده در مورد گزینه های آنها داشته باشیم.

ما به طور منظم‌تری خودمان را روی صفحه رایانه ها می‌بینیم و از ظاهر خود آگاه‌تر هستیم و برای بسیاری از مردم، این باعث می‌شود آنها متوجه شوند که ممکن است بخواهند کمی جوان‌تر به نظر برسند یا کمتر خسته به نظر برسند، که منجر به افزایش عمل‌های صورت و گردن نیز شده است. «فکر می‌کنم چیزی از نظر ارزش‌های فرهنگی در زیبایی‌شناسی و سلامتی در این کشور رخ داده که قبلاً با آن مواجه نشده‌ایم و من فکر می‌کنم مردم می‌دانند که صرف هزینه فقط  برای خودشان ایرادی ندارد.»

این نظرسنجی بیش از 40 درصد زمان انتظار طولانی‌تری را برای مشاوره جراحی زیبایی در پسا کرونا  قبل از همه‌گیری گزارش می‌کند. کارشناسان هر کسی را که به عمل زیبایی فکر می‌کند،تا حد امکان به برنامه‌ریزی از قبل ، تشویق می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.