افزایش قابلیت های نسخه پولی Google one

در حالی که Google One به عنوان یک سرویس اشتراک ساده برای پلتفرم ذخیره‌سازی ابری آنلاین این شرکت آغاز به کار کرد، اما در طول سال‌ها به تدریج گسترش پیدا کرد و ویژگی های اضافی را فقط برای مشترکین پولی ارائه نمود.

به گزارش تکناک، اکنون، اگر مشتری پولی  باشید، این شرکت ویژگی های  بیشتری در اختیار شما قرار می دهد و ابزارهای جدید ویرایش و بهبود عکس را به Google Photos در وب اضافه می کند.

در حالی که این ویژگی‌ها برای نسخه وب Google Photos جدید هستند، اما منحصراً برای برنامه Google Photos در Android و iOS قبلا وجود داشته اند.

اکنون، کاربران می توانند از برخی از ویژگی های گوگل بر روی دسکتاپ استفاده کنند، مشروط بر اینکه مرورگر وب به روز شده و رایانه ای با حداقل 4 گیگابایت رم داشته باشند.

این به‌روزرسانی از طریق بخش راهنمای Google Photos و همچنین از طریق حساب توییتر Google Photos این شرکت به اشتراک گذاشته شد.

در آینده، اعضای Google One می‌توانند هنگام دسترسی به Google Photos از مرورگر وب پشتیبانی‌شده از ابزارهایی مانند نور پرتره، تاری پرتره، رنگ درخشان، بهبودهای HDR و موارد دیگر استفاده کنند.

مشترکین Google One برای استفاده از ویژگی‌های جدیدی که امروز عرضه می‌شوند، نیازی به دانلود چیزی ندارند. فقط کافی است به وب سایت Google Photos بروند و مطمئن شوند که یک حساب Google One پولی دارند.

این فقط یک امتیاز کوچک از عضویت در Google One است. مشترکین پولی می‌توانند از بین گزینه‌های مختلف ذخیره‌سازی آنلاین انتخاب کنند و همچنین به خدمات اضافی مانند VPN Google و همچنین گزارش‌های Dark Web دسترسی داشته باشند.

هزینه اشتراک در ایالات متحده فقط از 2 دلار در ماه شروع می شوند و این شامل 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین است. این طرح را می‌توان با حداکثر پنج نفر دیگر نیز به اشتراک گذاشت. همچنین می توانید این برنامه را دانلود کنید تا کنترل یکپارچه و دید کلی عالی از ویژگی های حساب خود را به شما ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.