امکان جابجایی بین حساب‌ها در تردز فراهم شد

متا در حال عرضه قابلیتی در برنامه تردز است که به آسانی امکان جابجایی بین حساب‌ها را فراهم می‌کند، همچنین شواهد نشان می‌دهد که به زودی قابلیت دکمه ویرایش نیز اضافه خواهد شد.

به گزارش تکناک، به تازگی توسط تردز اعلام شد که هر دو نسخه اپلیکیشن اندروید و iOS از امکان تعویض حساب پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت بر اساس روشی که در اینستاگرام استفاده می‌شود عمل می‌کند، به این صورت که با نگه‌داشتن طولانی بر روی تصویر پروفایل، می‌توانید بین حساب‌های مختلفی که وارد شده‌اند، جابجا شوید.

این ویژگی، برای افرادی که به عنوان مدیر حساب‌های شغلی یا برندها در کنار حساب شخصی خود فعالیت می‌کنند، بسیار مفید است و به نظر می‌رسد در حال حاضر برای تمام کاربران در دسترس باشد. همانطور که 9to5Mac اشاره کرده است، هنوز هیچ اطلاعی درباره اینکه آیا تعداد حساب‌هایی که همزمان وارد شده‌اند محدودیتی دارد یا خیر، اعلام نشده است. اینستاگرام حداکثر پنج حساب را پشتیبانی می‌کند.

در همین حال، یکی دیگر از ویژگی هایی که ظاهرا به زودی به تردز می آید دکمه ویرایش است.

الساندرو پولاتزی، افشاکننده اطلاعات درباره‌ی برنامه‌ها، با یک حالت طنزآمیز روی Twitter/X، یک تصویر از دکمه ویرایش برای تردز را منتشر کرد. با این حال، این دکمه محدودیت زمانی پنج دقیقه‌ای دارد، به این معنی که کاربران تنها در یک بازه زمانی بسیار محدود می‌توانند پست‌ها را ویرایش کنند. Twitter/X، به طور قابل توجهی، امکان ویرایش پست را تا 30 دقیقه فراهم می‌کند، ، اما این عملکرد در پشت یک دیوار پرداخت قفل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.