انتشار برنامه وایت برد FigJam برای آیپد

اپل توسعه برنامه های وایت‌برد برای آیپد را به توسعه دهندگان شخص ثالث واگذار کرده بود. اما به طور ناگهانی برنامه Freeform را در iPadOS 16 ارائه و با انتشار نسخه‌های iPhone و Mac، امکان دسترسی به این برنامه را در دستگاه‌های بیشتری فراهم کرد.

به گزارش تکناک، Figma با سابقه موفق خود در بازار ابزارهای همکاری وایت‌برد منجر به ایجاد تمایل در Adobe برای خرید این شرکت به قیمت 20 میلیارد دلار شد. حال این معامله به دلیل وجود نگرانی های نظارتی در خارج از کشور در خطر است، اما علاقه Figma به iPad به عنوان یک ابزار واضح و قطعی است.

این شرکت به تازگی یک ابزار جدید برای آیپاد به نام FigJam عرضه کرده است. این برنامه مشابه Freeform و با رنگ و بویی از Figma است. FigJam، به عنوان فضای وایت‌برد Figma در سال 2021 معرفی شد. اکنون این وایت برد آنلاین برای همکاری اعضای تیم ها مستقیماً برای iPad در دسترس است.

Figma در حال حاضر یک برنامه اختصاصی برای iPad منتشر کرده است و به نظر می رسد نسخه آینده ویژگی های اصلی Figma را در iPadOS ارائه می‌کند.

این شرکت به تازگی یک ابزار جدید برای آیپاد به نام FigJam عرضه کرده است. این برنامه مشابه Freeform و با رنگ و بویی از Figma است

FigJam for iPad برای الهام کاربران ارائه خواهد شد

FigJam امکان همکاری لحظه‌ای در وایت‌برد‌ها را به صورت رایگان برای مشارکت‌کنندگان نامحدود فراهم می‌کند. ابزارهایی برای طراحی، یادداشت برداری، و کشیدن رسانه نیز در دسترس خواهد بود و این برنامه با هاله ای از رنگ مخصوص Figma ارائه خواهد شد.

جدای از وجود در اکوسیستم Figma، بزرگترین تفاوت FigJam با Freeform و سایر برنامه های وایت‌برد، مجموعه عظیم قالب‌های برنامه ریزی و پروژه های شخصی آن است.

FigJam یک برنامه دوست داشتنی با نام پربار Figma است، از امروز می توانید از FigJam به صورت رایگان در آیپاد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.