انتشار تریلر گیم پلی بازی Indiana Jones and the Great Circle

 انتشار تریلر گیم پلی بازی Indiana Jones and the Great Circle

بازی جدید “Indiana Jones and the Great Circle” که توسط استودیوی MachineGames ساخته شده، قرار است در سال جاری برای کنسول‌های Xbox سری X ,S و PC منتشر شود.

به گزارش تک‌ناک، اوایل سال 2024 که مایکروسافت برای اولین بار تصاویری از “Indiana Jones and the Great Circle” را به عنوان جدیدترین بازی مورد انتظار از استودیوی اختصاصی خود، MachineGames، رونمایی کرد.

در طی رویداد Xbox Games Showcase 2024، استودیو MachineGames و شرکت مایکروسافت دموی گیم پلی بازی Indiana Jones and the Great Circle را به عرضه کردند. این بازی داستان یک باستان‌شناس کنجکاو را دنبال می‌کند.

سازندۀ این بازی در واقع همان توسعه‌دهندۀ سری بازی محبوب Wolfenstein است. این استودیو دربارۀ بازی جدید خود وعدۀ پر از ماجراجویی در دنیای متنوع را داده، چرا که باستان‌شناس داستان به دنبال مصنوعاتی خاص است.

در تریلر منتشر شده شاهد شخصیت جونز و همراهش جینا هستیم که به دنبال یکی از این آثار مرموز باستانی در اعماق قله‌های هیمالیا هستند. آنها با برخورد به یک کشتی جنگی یخ زده، قبل از اینکه کشتی از حالت یخ زده خارج شود، با تعدادی از نیروهای نازی روبه‌رو می‌شوند.

این استودیو در رابطه با بازی جدید خود گفت: MachineGames علاقۀ بسیاری به اکشن‌های پرمخاطره و مجموعه‌های باورنکردنی دارد و به این موارد نیز شناخته می‌شود. لحظاتی از این قبیل یادآور خوبی است که عقل تنها موضوع در زرادخانۀ Indy نخواهد بود و در واقع برخی اوقات مجبور است به مشت، شلاق، اسلحه و حتی نارنجکی پرتاب‌شونده، تکیه کند.

جرک گوستافسون، کارگردان بازی نیز بیان کرد: ما با بازی ایندینا جویز قصد داریم اثری را ارائه دهیم که بازیکنان در دوران کودکی خود شاهد آن بودند. در واقع هدف ما ایجاد لحظاتی به یادماندنی برای آنها است.

بازی Indiana Jones and the Great Circle هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، امّا در سال 2024 برای Xbox Series X|S و PC منتشر می‌شود. مشترکان Xbox Game Pass نیز در روز اول بازی آن را بدون هزینۀ بالا دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.