این خانه کوچک مرزهای زندگی را جابجا می کند

طرح خانه های کوچک به دلیل توانایی خود در استفاده حداکثری از فضای محدود مشهور هستند وطرفداران خاص خود را دارند.

به گزارش تکناک، سازنده آلمانی Vagabundo این مفهوم را با طرح Vagabundo Flex، که یک خانه کوچک دو طبقه است و می تواند به لطف سیستم سقف بالابر خودکار در دو سطح گسترش یابد، به سطح جدیدی رسانده است و به راحتی و آسایش این خانه قابل توجه افزوده است.

خانه کوچک Vagabundo Flex بر روی یک پایه فولادی محکم قرار می گیرد و با اسکلت چوبی ساخته می شود. سایر موارد شامل عایق الیاف چوب؛ پنجره های دو جداره چوبی آلومینیومی با شیشه ایمنی چند لایه؛ و چوب صنوبر سه لایه برای پوشش داخلی است.

طراحی خلاقانه آن به سقف اجازه می دهد تا ارتفاع چشمگیر 20.3 فوت (6.2 متر) بالا برود و در نتیجه یک فضای داخلی جادار به وسعت 300 فوت مربع (28 متر مربع) ایجاد کند. راه حل Vagabundo بر خلاف سایر سیستم های بالابر به گونه ای طراحی شده است که عناصر حجیم، زیبایی خانه را مختل نکنند. در عوض، آنها هوشمندانه در گوشه ها پنهان شده و در کمدها قرار می گیرند. علاوه بر این، ستون های چوب بلوط نصب شده در طبقه بالا، ایمنی اضافی را فراهم می کنند.

فضای داخلی دارای سبک مدرن و راحتی است که با تمام امکانات ضروری شامل: پنجره های پانوراما بسیار بزرگ و اثاثیه چوبی کامل شده است. طبقه همکف دارای یک منطقه نشیمن با پلان باز با سه در تاشو است که به تراس بیرون باز می شود. سایر امکانات این خانه شامل: یک منطقه استراحت با یک پنجره پانوراما؛ ترکیبی از گرمایش از کف و اجاق چوبی اختیاری با تامین هوای خارجی؛ یک آشپزخانه مدرن بزرگ؛ و حمام با دوش و توالت است. طبقه دوم دارای فضای اتاق خواب گسترده با پنجره دریچه ای است و با یک بخش اضافی که برای فضای کار در نظر گرفته شده برجسته شده است.

این مدل در سه پیکربندی نصب مجزا موجود است. اولین گزینه این است که خانه را با نصب روی یک تریلر روی چرخ نگه دارید. گزینه دوم شامل قرار دادن Vagabundo Flex بر روی تکیه گاه های محکم است که فضای ذخیره سازی اضافی را در زیر خانه ارائه می دهد و همچنین فرصتی برای یک سکوی بلند فراهم می کند. گزینه سوم استفاده از جرثقیل برای قرار دادن خانه کوچک به طور مستقیم بر روی یک پایه آماده است.

اگر قصد دارید با پایین آوردن قسمت بالایی خانه کوچک آن را به مکان جدیدی با تریلر خود یا روی یک کامیون تخت حمل می‌کنید، تمام اثاثیه طبقه دوم باید برداشته شده و در حین حمل و نقل در طبقه پایین قرار گیرند یا به وسیله نقلیه جداگانه منتقل شوند.

همچنین شایان ذکر است که Vagabundo Flex در حال حاضر دارای نرده های ایمنی در پله ها یا طبقه بالایی نیست و مشکلات ایمنی بالقوه ای را برای کاربر ایجاد می کند. با این حال، طراحان تایید کرده اند که چنین چیزهایی در دست ساخت هستند.

Vagabundo Flex برای خرید در آلمان و اروپا در دسترس است و قیمت آن از 179,987 یورو (حدود 195,500 دلار آمریکا) شروع می شود.

1 دیدگاه برای “این خانه کوچک مرزهای زندگی را جابجا می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.