این صفحه کلید را می‌توانید با لگو های متنوع سفارشی کنید

صفحه کلید مکانیکی با لگو

شرکت MelGeek یک صفحه کلید مکانیکی جدید به نام پیکسل ساخته است که می‌توان آن را با لگو های متنوع در لبه های کیبورد، پشت یا حتی روی کلیدها سفارشی کرد.

به گزارش تکناک، شما می توانید تقریباً هر چیزی را از لگو بسازید و اکنون حتی صفحه کلید شما نیز این قابلیت را دارد.

پیکسل در ذات خود مانند هر صفحه کلید قدیمی دیگری به نظر می رسد، با 88 کلید در تمام مکان های مورد نیاز. تفاوت این است که همه چیز با برجستگی های آشنایی که به قطعات لگو می چسبند پر شده است  یا بهتر است بگوییم “آجرهای ساختمانی” یکسان. زیرا به نظر نمی رسد که خود لگو مورد بررسی قرار گرفته باشد.

به هر حال، فضاهای باز گسترده اطراف لبه‌های صفحه کلید، زمین بازی شماست تا با الگوها، تصاویر، کلمات یا هر چیز دیگری آن را تزئین کنید و در آن بتوانید وقت گذرانی کنید. پشت پیکسل همچنین یک بوم بزرگ برای بیان هنری شما است، اگرچه ما مطمئن نیستیم که چند نفر آن را ببینند. حتی می‌توانید قسمت بالای ‌کلیدهای پلاستیکی را جدا کنید و روی هر کلید یک آجر با رنگ و طرح دلخواه بچسبانید چرا که اکسسوری هیچ رایانه شخصی مدرنی بدون نورهای زیبا کامل نمی شود.

صفحه کیبورد لگو

digikala

این فقط ظاهر صفحه کلید نیست که قابلیت شخصی سازی دارد. اگر تمایل دارید احساس خود نسبت به کلید ها و یا صدای هر ضربه کلید متفاوتی را تجربه کنید، سوئیچ ها را می توان به راحتی بیرون آورد و تغییر داد و عملکرد کلیدها و میانبرهای خاص را می توان با استفاده از یک برنامه تنظیم کرد.

صفحه کیبورد با تمام این ویژگی های ذکر شده همچنین کمی سفت به نظر میرسد. این وسیله را می توان به سیستم های عامل Windows، MacOS، iOS، Android و Linux و طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله دسکتاپ، لپ تاپ، تلفن و تبلت متصل کرد. همچنین می توان آن را از طریق USB Type-C یا به صورت بی سیم از طریق بلوتوث به هشت دستگاه مختلف وصل کرد. اگر از دانگل USB کوچک استفاده نمی کنید، به خوبی در شکاف سمت راست قرار می گیرد.

ما کاملاً این را درک می کنیم که برای برخی از افراد، صفحه کلید ابزاری بسیار مهم برای انجام بسیاری از ترفندها است. اما برای دیگران، پیکسل ممکن است راهی سرگرم‌کننده برای بیان خود در مورد چیزی که معمولاً یکنواخت و کسل‌کننده است به نظر برسد.

MelGeek در حال حاضر به دنبال جذب سرمایه برای کیبورد پیکسل در Kickstarter است، جایی که در حال حاضر 15 برابر از هدف 50هزار دلاری خود عبور کرده و کماکان بیش از دو هفته از کمپین باقی مانده است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.