این 3 گوشی تاشو شباهت عجیبی به هم دارند

طبق آخرین اطلاعات افشا شده از اولین گوشی تاشو OnePlus، این گوشی بیشتر از حد انتظار به Pixel Fold و Oppo Find N2 شبیه خواهد بود.

به گزارش تکناک، در چند ماه گذشته، اطلاعات بسیاری در مورد اولین گوشی‌تاشو OnePlus، به نام “OnePlus Open” به گوش رسیده است.

شایعات مبنی بر ارائه آن با طراحی متفاوت از نسخه کوچکتر Find N2 Oppo و سری بلند و باریک گلکسی Z Fold سامسونگ بود. رندرهای لو رفته آن طراحی قانع کننده‌ای را به تصویر کشیده بود.

اما، در به‌روزرسانی اخیر توسط @OnLeaks و SmartPrix، به نظر می‌رسد OnePlus Open در واقع بسیار شبیه Pixel Fold گوگل و Oppo Find N2 است.

با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی به روز شده از یک واحد پیش از تولید است و نسبت ابعاد جدید عریض تر و کوتاه تر با یک ماژول دوربین نسبتا بزرگتر را نشان می دهد. در طراحی اولیه همه گوشه‌های نمایشگر گرد به نظر می‌رسید اما اکنون با لبه های صاف نشان داده شده است.

ایجاد اخیر این تغییرات یا برنامه‌ریزی پیشین برای آنها مشخص نیست. اما با توجه به اینکه در شایعه‌ای اخیر احتمال تعویق تاریخ انتشار Open به دلیل تغییر در نمایشگر اصلی عنوان شده بود، این طراحی مجدد ظاهری، می‌تواند با آن مرتبط باشد.

به هر حال، مشخصات جدید نیز نامطلوب به نظر نمی رسد. Pixel Fold کمی عریض و Oppo Find N2 کمی کوچک، هر دو تجربه عالی تاشو را ارائه می‌کنند، و اگر دیگر مشخصات OnePlus Open دست نخورده باقی بماند، همچنان یک دستگاه قانع‌کننده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.