بازار داغ شایعات درباره کنسول NINTENDO SWITCH 2

کنسول جدید نیندنتو با نام Nintendo Switch 2 در آینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد اما اخبار غیر رسمی درباره جزییات این کنسول فراوان است.

کنسول جدید نیندنتو با نام Nintendo Switch 2 در آینده ای نزدیک اما نامعلوم به بازار عرضه خواهد شد اما اخبار غیر رسمی درباره جزییات این کنسول باعث بروز شایعاتی شده است. 

به گزارش تکناک، با توجه به شایعات پیرامون کنسول جدید این شرکت به نام Nintendo Switch 2 یا Nintendo Switch Pro در چند سال گذشته، اعلام رسمی عرضه و معرفی آن هنوز توسط شرکت صورت نگرفته است. اگرچه حجمی از اطلاعات در این رابطه منتشر شده، اما هیچ یک از آنها تایید شده نیست. در این رابطه، به نظر می‌ رسد که زمان عرضه کنسول جدید Switch نزدیک است و قرار است به زودی رونمایی شود. در عین حال، برخلاف شایعات گذشته مبنی بر عرضه Nintendo Switch Pro با سخت افزار ارتقا یافته، به نظر می‌ رسد که نینتندو به سمت نسل جدید حرکت خواهد کرد و عرضه Nintendo Switch 2 در دستور کار شرکت است. بر اساس این گزارشات، قابلیت سازگاری با بازی‌های فعلی Switch در نسل جدید نیز حفظ خواهد شد و شامل یک ارتقای روان نیز خواهد بود.

اطلاعات NINTENDO SWITCH 2 همچنان در سراسر وب در چرخش است

آخرین مجموعه شایعات مربوط به Nintendo Switch 2 به لطف کانال محبوب Reddit /GamingLeaksandRumors در سراسر اینترنت در جریان است.Factory Uncle ، اطلاعات قابل اطمینانی از سخت افزار مربوط به مدل‌ های Nintendo Switch را به اشتراک گذاشته بود.

در نتیجه بروز شایعات، ورود این افشاگر محبوب چینی با نام «Factory Uncle»، به انجمنی که در آن افشا اطلاعات به اشتراک گذاشته می‌ شد، ممنوع شده است. به نظر می رسد Nintendo Ninjasها (توسعه‌دهندگان دستگاه‌های Nintendo) در پست های اخیر درخواست ممنوعیت ورود وی را داده‌ اند. این موضوع می‌تواند در راستای جلوگیری از افشای اطلاعات مربوط به عرضه Nintendo Switch 2 باشد.

در هر صورت، به نظر می رسد اطلاعات افشا شده مربوط به راه اندازی یک Nintendo Switch جدید در اواخر سال 2023 و اوایل سال 2024 است. Nintendo Switch ششمین سالگرد خود را  در حالی جشن می گیرد که پیشرفت های چشمگیری داشته است. همچنین، با عرضه نسل جدید نرم‌ افزار سونی و مایکروسافت، زمان عرضه سخت افزار جدید Nintendo فرا رسیده است.

با عرضه قریب الوقوع The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، عرضه Nintendo Switch 2 راه خوبی برای جشن گرفتن خواهد بود. اما در صورت درست بودن خبر  عرضه آن، چندماه زودتر خبر اصلی آن اعلام خواهد شد. سخت افزار قدرتمند کار مایکروسافت را برای ارائه Call of Duty دراین کنسول آسان خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.