ارائه بروزرسانی جدید برای اولین گلکسی واچ سامسونگ

سامسونگ به طور غیرمنتظره ای برای اولین گلکسی واچ خود بعد از گذشت دو سال از پایان رسمی پشتیبانی ، یک بروزرسانی جدید منتشر کرد.

به گزارش تکناک بروزرسانی جدید همانطور که توسط SammyFans مشاهده شده است، با شماره ساخت R810XXU1GWE2 برای گلکسی واچ مدل 2018 در حال عرضه است.

البته این بروزرسانی همچنان بر اساس سیستم عامل Tizen است و این اولین بروزرسانی است که سامسونگ برای این ساعت هوشمند قدیمی از ماه اگوست 2022 ارائه داده است.

لیست تغییرات این بروزرسانی به طور خلاصه در وب سایت سامسونگ توضیح داده شده است.

عملکرد حسگرها بهبود یافته است

به نظر می‌رسد حجم این بروزرسانی گلکسی واچ کمتر از 34 مگابایت است و ابتدا در سوئیس عرضه شده است، اما با گذر زمان باید بیشتر در دسترس قرار گیرد.

در سال 2021، وقتی سامسونگ از Tizen به سیستم عامل Wear OS تغییر داده شد، شرکت حداقل برای سه سال از زمان عرضه به پشتیبانی نرم‌افزاری برای آن پلتفرم قدیمی متعهد شد. بنابراین، به لحاظ فنی، سری ساعت گلکسی مدل 2018 بیش از دو سال است که پشتیبانی نمی شود . به همین دلیل، این بروزرسانی به عنوان یک سورپرایز محسوب می‌شود، اما بدون شک جالب است که سامسونگ پشتیبانی این ساعت هوشمند را که توسط بسیاری دوست داشته شده بود و در حال حاضر به لحاظ فنی همچنان کار می‌کند، تمدید کند. مطمئناً این الگویی است که امیدواریم شاهد پیروی از برندهای دیگر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.