امکان جستجوی ایستگاه‌های شارژ سریع EV در بروزرسانی جدید Google Maps

نسخه به‌ روزرسانی شده Google Maps برای اندروید و آیفون با چندین ویژگی جدید مانند گزینه جستجوی ایستگاه‌های شارژ سریع خودروهای الکتریکی و یک ویژگی واقعیت افزوده عرضه می شود.

نسخه به‌ روزرسانی شده Google Maps برای اندروید و آیفون با چندین ویژگی جدید مانند گزینه جستجوی ایستگاه‌های شارژ سریع خودروهای الکتریکی و یک ویژگی واقعیت افزوده عرضه می شود.

به گزارش تک ناک، در صورت استفاده از یک خودروی برقی ، می‌توان با فیلتر ایستگاه‌های شارژ، بهینه‌ترین گزینه زمانی را یافت.

بنابراین، اگر در Google Maps «ایستگاه شارژ» را جستجو کنید، گزینه جدیدی با امکان فیلتر جستجو ظاهر می‌شود که به شما ایستگاه‌های «شارژ سریع» یا ایستگاه‌های سازگار با دوشاخه‌ی خودروی شما را نشان می‌دهد. این به روز‌رسانی بر اساس یک نسخه قبلی آن با امکان جستجو ایستگاه ها  توسط کاربران بر‌اساس سازگاری با دوشاخه می‌باشد.

شارژ سریع شامل ایستگاه هایی با شارژرهای 50 کیلووات و بالاتر است. به گفته گوگل، این به روز رسانی در کشورهای شامل ایستگاه های شارژ EV در دسترس است.

digikala

اضافه شدن ویژگی جدید واقعیت افزوده(AR)

Google Maps به‌روزرسانی ابزار واقعیت افزوده را نیز دریافت می‌کند. از هفته آینده، ویژگی‌ ای به نام « Search with Live View » به شما امکان استفاده از دوربین تلفن خود برای اطلاع از آنچه در اطرافتان در حال وقوع است، می‌دهد.

برای مثال، وقتی تلفن خود را بالا نگه ‌دارید و روی نماد دوربین در Maps بزنید، مکان‌های دیدنی، پارک‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه ها، بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز اطراف را می‌توانید ببینید. همچنین اطلاعاتی مانند میزان شلوغ بودن مکان، باز بودن مسیر، محدوده قیمت و نحوه رتبه‌بندی آن توسط کاربران Google Maps را نشان خواهد داد.

این ویژگی ابتدا در شش شهر بزرگ نیویورک، لندن، لس آنجلس، سانفرانسیسکو، توکیو و پاریس راه اندازی خواهد شد.

گوگل اطلاعات دسترسی ویلچر را نیز به نقشه های جهانی اضافه می کند

گوگل ویژگی قابلیت دسترسی با ویلچر که با نمایش نماد آن در نمایه کسب‌وکار مشخص می‌شد، گسترش داده است و اکنون به تمام بازارهای جهانی آن را اضافه خواهد کرد. این گزینه از سال 2020 در ایالات متحده، استرالیا، بریتانیا و ژاپن در دسترس بوده است

 

گوگل تاکید کرده است این ویژگی برای افرادی که در حال تردد با کالسکه یا چرخ دستی هستند نیز می تواند مفید باشد، زیرا در صورت نیاز ممکن است بخواهند از وجود سطح شیب دار مطلع باشند. اکنون این ویژگی قبل از بازدید از یک مکان خاص در دسترس قرار خواهد گرفت. این نشانگر  توسط صاحبان مشاغل و افراددر حال استفاده از Google Maps ارائه می‌شود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.