بینگ چت به Microsoft Launcher می‌آید

از زمانی که Microsoft Launcher در اندروید هیچ ویژگی جدیدی دریافت نکرده است، مدت زیادی می گذرد. اما ممکن است شرایط در حال تغییر باشد.

به گزارش تکناک، آخرین بروزرسانی بتای Microsoft Launcher در نهایت ویژگی‌ای را که کاربران از فوریه درخواست داشتند، معرفی می‌کند.

با آخرین نسخه بتا، مایکروسافت ادغام هوش مصنوعی بینگ چت را در نوار جستجوی لانچر اضافه کرده است، که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن بینگ، به یک جلسه بینگ چت بپردازند.

اکنون کاربران یک آیکون بینگ چت را در نوار جستجوی متصل به صفحه اصلی خود یا در هنگام کشیدن به پایین برای دسترسی به قابلیت جستجوی لانچر، خواهند دید.

ضربه زدن به آیکون بینگ چت، رابط کاربری آشنا و فوری بینگ چت را نمایش خواهد داد، زیرا در واقع از وب سایت استفاده می‌کند، بنابراین، کاربران اکنون هنگام استفاده از Microsoft Launcher، قابلیت راه‌اندازی سریع به بینگ چت را خواهند داشت.

خبر خوب این است که به نظر می‌رسد این ویژگی نیز در دستگاه‌های Surface Duo عرضه خواهد شد، بنابراین اگر از دستگاه اندروید اولیه مایکروسافت استفاده می‌کنید، شما نیز به روزرسانی آینده Microsoft Launcher را دریافت خواهید کرد.

همانطور که اشاره شد، این قابلیت در حال حاضر فقط در بتای Microsoft Launcher در دسترس است که می‌توانید در اینجا برای آن ثبت‌نام کنید. با توجه به وجود نسخه بتا، احتمالاً زمانی کوتاه مانده تا این قابلیت به همه کاربران عرضه شود و امیدواریم در هفته‌های آینده این اتفاق رخ خواهد بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.