اضافه شدن ویژگی های نوین به موتور جستجوی بینگ

به گفته میخائیل پاراخین، رئیس تبلیغات مایکروسافت، مهم ترین ویژگی که کاربران از بینگ چت انتظار دارند، توانایی ذخیره تاریخچه چت است

این هفته شرکت مایکروسافت ویژگی های نوینی را برای جدیدترین نسخه بینگ ارائه کرد.

به گزارش تکناک، در به‌روزرسانی هفتگی وبلاگ بینگ، مایکروسافت به راه‌اندازی تصویر ساز بینگ، به همراه بخش ویدیویی و تصویری داستان‌های جدید و همچنین افزودن کارت‌های دانش 2.0 برای مشاهده نکات کلیدی در مورد یک موضوع جستجو شده، اشاره کرد.

کارت‌های دانش ( Knowledge Cards) یک تجربه الهام‌گرفته  اینفوگرافیک مبتنی بر هوش مصنوعی است که موضوعات سرگرم‌کننده و اطلاعات کلیدی را در یک نگاه ارائه می‌کند. این ابزار ها با هدف ارائه محتوای تعاملی و پویا مانند نمودارها، نمودارها، جدول زمانی، داستان‌های بصری و موارد دیگر به کاربران به‌روزرسانی شده است .

با این حال، این وبلاگ همچنین به برخی پیشرفت‌های کوچک در بینگ چت اشاره می‌کند که این هفته به آن اضافه شده است. آنها عبارتند از:

  • آسان شدن کپی متن چت از برنامه موبایل بینگ در سیستم عامل iOS .
  • بهبود تشخیص صدا در برنامه نسخه موبایل بینگ تا پیام‌ها قبل از اتمام صحبت ارسال نشود.
  • رفع مواردی که هنگام اسکرول کردن به بالا، پرس‌و‌جوهای موتور جستجوی بینگ به طور ناخواسته یک چت را با همان موضوع مورد بررسی، راه‌اندازی می‌کنند.

به گفته میخائیل پاراخین، رئیس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، در حال حاضر مهم ترین ویژگی که کاربران از بینگ چت انتظار دارند، توانایی ذخیره تاریخچه چت است. هنگامی که یکی از کاربران توییتر در مورد وضعیت افزودن این ویژگی سوال کرد، پاراخین تکرار کرد که ذخیره تاریخچه چت مهم ترین خواسته کاربران بینگ است.

پاراخین که در این هفته با اعضای گروه توسعه دهندگان بینگ جلسه ای در این مورد داشت اظهار کرد که همه اعضای تیم تلاش می کنند تا ویژگی ذخیره تاریخچه چت خیلی سریع به بینگ چت اضافه شود اما زمان قطعی آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.