تبلت اندرویدی جدید لنوو چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر می رسد تب اکستریم ۱۴.۵ اینچی لنوو پاسخی به آی‌پد پرو باشد چرا که دقیقاً با شاسی خاکستری براق، پایه صفحه کلید، مانند Magic Keyboard و قلم stylus تنها با ابعاد کمی بزرگتر عرضه شده است.

به گزارش تکناک، تب‌اکستریم ۱۱۹۹ دلاری دارای صفحه نمایش 14.5 اینچی 120 هرتز 3K OLED و سیستم عامل اندروید 13 است.

این دستگاه همراه با صفحه کلید شامل دو لولا برای استفاده به عنوان پایه، با امکان جابجایی هنگام تایپ، همچنین پایه جداگانه مغناطیسی دو حالته با امکان قرارگیری تبلت به صورت افقی یا عمودی و قلم دقیق Lenovo 3 عرضه می شود.

قیمت آی‌پد پرو 12.9 اینچی مجهز به M2 از 1099 دلار بدون Magic Keyboard Folio یا قلم اپل با قیمت 349 و 129 دلار شروع می‌شود. مجموع آنها به 1677 دلار می رسد، و این بدون در نظر گرفتن صفحه نمایش موجود ارائه شده در تب اکستریم است. در همین حال، گلکسی تب S8 اولترا 1199 دلاری سامسونگ نمایشگر 14.6 اینچی مشابهی ارائه می‌دهد، اما شامل صفحه کلید 349.99 دلاری آن نمی شود.

سایر ویژگی‌های عالی آن شامل حسگر اثر انگشت روی کلید روشن/خاموش، اسلات microSD در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر و ویژگی‌‌های دوربین آن می‌شود. به گفته لنوو، از این تبلت می توان به عنوان یک تبلت نقاشی یا صفحه نمایش دوم برای رایانه شخصی ویندوزی، از طریق اتصال USB-C یا با اپلیکیشن Lenovo Freestyle، اساساً به عنوان  Sidecar اپل استفاده کرد.

تب اکستریم لنوو دارای پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Dimensity 9000، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه شامل دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و پشت دستگاه و عمر باتری تخمینی تا 12 ساعت می‌شود. به گفته لنوو، این دستگاه با اندروید 13 عرضه می‌شود و سه به‌روزرسانی سیستم‌عامل آینده و همچنین چهار سال وصله‌های امنیتی دریافت خواهد کرد. انتظار عرضه آن تا اواخر امسال می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.