تعویق عرضه بازی Ara: History Untold

در ژوئن ۲۰۲۲، مایکروسافت برنامه‌های خود را برای منتشر کردن بازی Ara: History Untold برای کامپیوتر اعلام کرد.

به گزارش تکناک، این بازی توسط توسعه‌دهنده Oxide Games به عنوان یک بازی استراتژی بزرگ turn-based معرفی شد. از آن زمان به بعد، توسعه‌دهنده دو آزمایش فنی آلفا را برای اعضای برنامه Xbox Insider برگزار کرده است. یکی از آنها در پایان سال ۲۰۲۲ و دیگری در فوریه ۲۰۲۳ برگزار شد. در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که بازی کامل در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

از زمان برگزاری آزمایش فنی دوم، مایکروسافت تبلیغات کمتری برای بازی Ara: History Untold انجام داده است. نکته مهمتر اینکه این عنوان در نمایشگاه بازی Xbox امسال در اوایل ژوئن اصلاً اشاره نشده است. طبق لیست به‌روزرسانی شده‌ای که در وبسایت Xbox منتشر شده است اکنون به نظر می‌رسد که انتشار بازی به زمانی در سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است،

اگرچه مایکروسافت Ara: History Untold را تبلیغ نکرده است، تیم Oxide Games در چند ماه گذشته به طور منظم بروزرسانی‌هایی را در صفحه Steam بازی منتشر کرده است. یک نکته جالب این است که بازیکنان قادر خواهند بود به چیزی که به آنها Paragons گفته می‌شود، اختصاص داده شوند. این‌ها نسخه‌هایی از شخصیت‌های تاریخی واقعی هستند که به بازیکن در ساختن امپراتوری خود کمک خواهند کرد.

در ژوئن ۲۰۲۲، مایکروسافت برنامه‌های خود را برای منتشر کردن بازی Ara: History Untold برای کامپیوتر اعلام کرد.

Oxide اعلام کرده است: Paragons به طور خودکار بر اساس رشد جمعیت امپراتوری شما به دست می‌آیند و سبک بازی شما تأثیر می‌گذارد که کدام شخصیت‌ها بیشتر احتمال ظهور داشته باشند. امپراتوری با تمرکز بر نظامی بودن، احتمال ظهور بیشتر استراتژیست‌ها را دارد، در حالی که امپراتوری دیگری که بر پیشرفت فناوری تمرکز دارد، می تواند انتظار داشته باشد که دانشمندان دست به کار شوند.

دیگر به‌روزرسانی‌های توسعه در صفحه استیم شامل استفاده بازی از جاده‌ها، منابع طبیعی و حیات وحش، همراه با ویژگی‌های گرافیکی برای بهبود ظاهر زمین، میکرو فلور بازی و موارد دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.