توییتر پیوند به دیگر شبکه‌های اجتماعی را مسدود کرد

توییتر اعلام کرد مانع ایجاد لینک در توییت ها  به دیگر پلتفرم های شبکه های  اجتماعی مانند اینستاگرام و Mastodon توسط کاربران می‌شود.

توییتر اعلام کرد مانع ایجاد لینک در توییت ها  به دیگر پلتفرم های شبکه های  اجتماعی مانند اینستاگرام و Mastodon توسط کاربران می‌شود.

به گزارش تک ناک، ایلان ماسک می‌گوید این خط‌مشی در آینده فقط به گونه‌ای تنظیم خواهد شد که حساب‌هایی که عمدتاً در حال تبلیغ سایر پلتفرم‌ها هستند را از این کار منع کند.

در طول جام جهانی، توییتر به طور رسمی کاربران خود را از پیوند دادن به پروفایل های خود در سایر رسانه های اجتماعی مانند ماستودون، فیس بوک و اینستاگرام منع کرد و ذکر برخی پلتفرم‌های دیگر نیز اکنون ممنوع شده است.

این خط‌مشی بدین معناست که کاربران توییتر که به ماستودون هجوم می‌آورند دیگر اجازه ندارند دنبال‌کنندگان خود را به آن دعوت کنند. مجازات نقض قوانین شامل حذف توییت های توهین آمیز و تعلیق کل اکانت می‌شود.

یکی از راه‌های رشد ماستودون، با کمک استفاده از سرویس‌ اسکن اکانت‌ آن در توییتر برای مهاجرت فالوورها است. با فرض اینکه توییتر سیاست‌های جدید اعلام‌شده خود را اجرا کند، این سرویس‌ها دیگر نمی‌توانند کار کنند، زیرا افراد اجازه وارد کردن نام Mastodon خود را در اطلاعات توییتر نخواهند داشت.

digikala

جالب اینجاست که توییتر با سیاست جدید خود فقط تعداد کمی از پلتفرم‌ها نه همه رسانه‌های اجتماعی را هدف قرار می‌دهد. این شرکت پلتفرم‌های «فیس‌بوک، اینستاگرام، ماستودون، Truth Social، Tribel، Post و Nostr را ممنوعه اعلام کرده است.

همچنین لینک‌های جمع‌آوری‌کننده پروفایل رسانه‌های اجتماعی مانند linktr.ee را ممنوع می‌کند. این سایت خدمات یکپارچه‌سازی صفحه بسیاری از حساب های رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. تلاش برای مبهم کردن پیوند (مانند جایگزینی . در URL با “dot”) نیز به عنوان یک تخلف در نظر گرفته می شود.

توییت‌هایی که به این پلتفرم‌ها ارجاع می‌دهند، حتی اگر حاوی پیوند واقعی نباشند نیز اکنون ممنوع شده‌اند. به عنوان مثال، پست کردن «follow me @bzamayo on Mastodon » در توییتر دیگر مجاز نیست.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.