توییتر می خواهد دقیق ترین منبع اطلاعات در جهان شود

مدیرعامل جدید توییتر در اولین اظهار نظر رسمی خود بیان کرد که می‌خواهد توییتر به دقیق ترین منبع اطلاعات در جهان تبدیل شود.

به گزارش تکناک، این یک مأموریت چالش برانگیز است زیرا توییتر به دلیل وجود خبرهای جعلی و سخنان نفرت‌انگیز در پلتفرم خود، بازاریابان را از دست داده است.

بر اساس گزارش The Verge، که ایمیل اولیه یاکارینو را منتشر کرده است، مدیرعامل جدید باور دارد که ماسک نیاز به تحول و تبدیل شدن توئیتر را شناسایی کرده است. این تحول هدف دارد “تمدن را از طریق تبادل بدون فیلتر اطلاعات و گفتگو باز در مورد مهم‌ترین موضوعات برای ما به جلو ببرد.” با این حال، اشاره یاکارینو به “تبادل اطلاعات بدون فیلتر” سؤالی را درباره ادعای او برای تبدیل شدن توئیتر به دقیق‌ترین منبع اطلاعات در جهان مطرح می‌کند زیرا خبرهای واقعی نیاز به فیلتر بررسی واقعیت دارند.

لیندا یاکارینو، یک مدیر ارشد معروف در صنعت تبلیغات است و قبلاً فروش تبلیغات جهانی NBCUniversal را رهبری کرده است. مأموریت اصلی او بازسازی بخش تبلیغات توئیتر است که از زمانی که ماسک به پلتفرم پیوسته، کاهش یافته است. با اعلام او به عنوان مدیرعامل توئیتر ، ماسک اعلام کرد که او به عنوان یک مدیر در حالی که بخش دیگر را رهبری خواهد کرد، همچنان بر تیم‌های محصول و مهندسی برند نظارت خواهد داشت.

در نتیجه، منصوب شدن یاکارینو به عنوان مدیرعامل توئیتر امیدی برای آینده رسانه های اجتماعی به همراه دارد. ممکن است توئیتر به یک منبع دقیق‌ اطلاعات تبدیل شود. با تخصص او در تبلیغات و دیدگاه ماسک در تبادل بدون فیلتر اطلاعات. با این حال، آنها هنوز برای بازیابی اعتماد بازاریابان و کاربران مسیر طولانی‌ای را پیش رو دارند. تنها زمان نشان خواهد داد که آیا یاکارینو می‌تواند توئیتر را در جهان رقابتی رسانه های اجتماعی به موفقیت برساند یا خیر.

در زیر می‌توانید ایمیل کاملی که یاکارینو به کارکنان توئیتر فرستاده را مشاهده کنید.

ساخت توییتر 2.0 به همراه هم

سلام توییتر!

افراد همیشه از من سوالاتی درباره توییتر می‌پرسند: چرا توییتر؟ بنابراین، به شما می‌گویم.

از اکتشاف فضا تا وسایل نقلیه الکتریکی، ایلان ماسک می‌دانست که این صنایع به تحول نیاز دارند، بنابراین آنها را تغییر داد. اخیراً، بیشتر روشن شده است که میدان شهر جهانی ما برای پیشرفت تمدن از طریق تبادل بدون فیلتر اطلاعات و گفتگو باز در مورد مهم‌ترین موضوعات برای به تحول نیاز دارد.

آیا تا به حال با یک فرد بسیار دانا صحبت کرده‌اید و فکر کرده‌اید که باهوشید. همه باید فرصت داشته باشند که این را بشنوند. همه باید آزادانه نظر خود را بیان کنند. ما همه باید آزاد باشیم تا نظر خود را بیان کنیم.

به توییتر 2.0 وارد شوید

توییتر در مأموریتی برای تبدیل شدن به دقیق‌ترین منبع اطلاعات واقعی جهان و یک میدان جهانی برای ارتباط، قرار دارد. ما در آستانه ساخت تاریخ هستیم و این یک وعده خالی نیست. این واقعیت ماست.

وقتی با این چشم انداز قدرتمند آغاز کنید، به طور واقعی همه چیز ممکن است. شما باید به رویاهای خود باور داشته باشید و برای آن کار کنید. و در این لحظه از بازسازی کامل، ما فرصت داریم که در میان کسانی که با ما هم فکری دارند، شراکت‌های جدیدی ایجاد کنیم، صدایی جدید را جشن بگیریم، و چیزی را با هم بسازیم که می‌تواند جهان را تغییر دهد و از آنچه که تاکنون متوجه شده‌ام، شما برای این کار آماده هستید.

موفقیت توییتر 2.0 مسئولیت همه ماست.ما باید بزرگ فکر کنیم.ما باید تغییر کنیم.ما باید همه این‌ها را با هم انجام دهیم. و ما می‌توانیم همه این‌ها را با شروع از اصول اولیه انجام دهیم. به ندرت این شانس وجود دارد که آینده جدیدی را در اختیار هر شخص، شریک و خالق این سیاره قرار دهیم.دقیقاً به همین دلیل من اینجا هستم. پس، بیایید پایمان را در خاک بگذاریم و با هم توییتر 2.0 را بسازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.