حذف دستیار گوگل از نسخه وب و Google Messages

در حال حاضر، دستیار گوگل از نسخه وب کاملا حذف شده است و اکنون به نظر می رسد این دستیار از Google Messages نیز حذف خواهد شد.

از آنجایی که تمرکز گوگل در استفاده از هوش مصنوعی به سمت اهداف بلندپروازانه و نمای کلی آن معطوف شده است، این شرکت به نوعی از دستیار خود برای کمک به کاربران به موارد خارج از برند گوگل دلسرد شده است.

به گزارش تکناک، در حال حاضر، دستیار گوگل از نسخه وب کاملا حذف شده است و اکنون به نظر می رسد این دستیار از Google Messages نیز حذف خواهد شد.

هنگام نوشتن پیش‌نویس پیام در یک رشته، در چند سرویس جانبی، از جمله Weather، Restaurants و Movies، لوگوی دستیار در منوی + مشاهده می‌شد. اکنون این دسترسی از بین رفته است.

به عنوان مثالی دیگر، در بخش پیشنهادات تنظیمات برنامه، دستیار گوگل که بر اساس زمینه مکالمه، پیشنهاداتی برای پاسخ به آن مطرح می‌کرد، آن چهار نقطه کوچک رنگی گوگل‌ دیگر ظاهر نمی‌شوند. این پیشنهادها شامل اطلاعاتی مانند مکان‌هایی برای غذا خوردن، آب و هوا در یک مکان خاص، و فیلم‌های در حال پخش در سینما می‌شد.

علاوه بر این، با توجه به اطلاعات منتشر‌شده توسط 9to5Google، به نظر می رسد جایگزینی برای پیشنهادات دستیار گوگل در راه است و صفحات تنظیمات “Spotlights” ظاهر خواهد شد. این ویژگی دقیقاً همان عملکرد پیشنهادات دستیار گوگل را خواهد داشت، اما هنگام ادغام اطلاعات موقعیت مکانی در پیشنهادها، شاهد تغییرات دیگری خواهیم بود.

هیچ اطلاعاتی در مورد زمان و نحوه حذف دستیار گوگل و عملی شدن آن وجود ندارد، اما این تغییر به عنوان فراز و نشیب دیگری در روند پیشرفت دستیار گوگل در نظر گرفته می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.