دسترسی به هوش مصنوعی مایکروسافت همگانی شد

شرکت مایکروسافت، استفاده از Bing AI را به همه علاقمندان هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کند چراکه دارای قابلیت‌های جدید و پیشرفته ای مانند پلاگین‌ها، تصاویر، ویدئوها است.

به گزارش تکناک، شرکت مایکروسافت (شرکت فناوری آمریکایی) پس از چند ماه در وضعیت Limited Preview، تصمیم گرفت قابلیت‌های هوش مصنوعی Bing را به صورت عمومی در دسترس قرار دهد. این ارتقا همچنان به عنوان Open Preview شناخته می‌شود، اما تعداد کاربرانی که می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی در Bing استفاده کنند، افزایش پیدا کرده است. با این حال، برای استفاده از Bing AI همچنان باید با یک حساب مایکروسافت وارد شوید.

مایکروسافت اعلام کرد که به لطف پذیرش، مشارکت و بازخورد فوق‌العاده مشتریان، نسخه جدید Bing در حال Open Preview است و دیگر صف انتظاری وجود ندارد. این به این معنی است که اکنون با ورود به Bing با حساب کاربری Microsoft (American multinational technology corporation)، امتحان Bing جدید و Edge برای همه آسان تر از همیشه است.

چیزی که در آینده به بینگ اضافه می شود

شرکت مایکروسافت، در یک پست وبلاگ در مورد موج جدید هوش مصنوعی در Bing با تاکید بر چندین بهبود اصلی، شرح داده است. این بهبودها با افزودن تصاویر و ویدئوها به گفتگو با Bing آغاز می‌شود و تجربه بصری بهتری را در هنگام استفاده از چت‌بات فراهم می‌کند. همچنین، شامل نمودارها، جدول‌ها و قالب بندی به‌روز‌شده نیز می‌شود. در ویدیوی زیر، شرکت مایکروسافت این بهبودها را به نمایش می‌گذارد.

Bing ، به زودی قادر خواهد بود از تصاویری که شما آپلود می‌کنید به عنوان پرسش برای پاسخ دادن توسط AI استفاده کند. همچنین، سازنده تصاویر مایکروسافت قصد دارد تا پشتیبانی از همه زبان‌های قابل پشتیبانی توسط Bing را ارائه دهد. این تغییر از امروز در حال اعمال است.

مایکروسافت نیز در بینگ AI بهبودهایی در مورد تاریخچه گفتگو دارد. این قابلیت شامل بازگشت به گفتگوی قبلی با Bing (web search engine from Microsoft) و انتقال گفتگو از Bing به نوار کناری Microsoft Edge است. مایکروسافت می‌گوید که گفتگوها نیز در طول زمان شخصی‌تر خواهند شد.

همچنین قابلیت بینگ در خلاصه کردن مطالب بهبود می‌یابد، مستقیماً گزینه‌هایی را برای انتقال و به اشتراک گذاری پاسخ‌ها از پنجره چت اضافه می‌کند.

قابلیت های قدرتمند دیگری نیز به Bing اضافه شده است که شاید مهمترین آن پشتیبانی از پلاگین ها باشد. مایکروسافت اعلام کرده است که این قابلیت به زودی عرضه خواهد شد و به توسعه دهندگان شخص ثالث اجازه می دهد تا از Bing برای انجام وظایف گسترده ای از چت بات استفاده کنند.

برای مثال، از OpenTable برای رزرو رستوران و فراخوانی Wolfram|Alpha برای تکالیف ریاضی و علمی استفاده می شود. این پلاگین ها، در میان دیگر قابلیت ها، تغییردهنده بازی در بازخوانی جستجو خواهند بود. در هر صورت درباره این مطالب، جزئیات بیشتری به زودی ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.