چگونه از چت Bing در ویندوز 11 استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از چت Bing در ویندوز 11 به طرز قابل توجهی مانند استفاده از آن در وب است، اما دسترسی به آن در ویندوز 11 آسان تر است.

نحوه استفاده از چت Bing در ویندوز 11 به طرز قابل توجهی مانند استفاده از آن در وب است، اما دسترسی به آن در ویندوز 11 آسان تر است.

به گزارش تکناک، مایکروسافت روز سه‌شنبه به‌روزرسانی جدیدی برای ویندوز 11 ارائه کرد. این به‌روزرسانی بدون نام (که ممکن است به‌روزرسانی فوریه 2023 یا Windows 11 22H2 Moment 2 نامیده شود) شامل تعداد قابل توجهی از ویژگی‌ها، از جمله ضبط صفحه، توصیه‌های شارژ و غیره می‌شود. اما پیشرفت اصلی آن ادغام چت بینگ (موتور جستجوی وب متعلق به شرکت مایکروسافت) برای اولین بار در ویندوز 11 است.

در این به‌روزرسانی، مایکروسافت با افزودن نوار جستجوی Bing به نوار وظیفه ویندوز 11، آن را بهبود بخشیده است و به جای تعبیه یک دکمه کاربردی، مستقیم می‌توان در نوار جستجوی Bing شروع به تایپ و جستجو کرد.

وقتی کادر جستجو باز می‌شود، دو آیکون جدید وجود دارد: اولی آیکون Bing در سمت راست بالا و دومی تب‌های دیگر در بالای کادر جستجو است. تب‌ها قبلاً شامل فهرستی از گزینه‌ها شامل برنامه‌ها، اسناد، وب و غیره می‌شد. اکنون آنها شامل ورودی جدید Chat نیز می‌شوند.

رفتار کادر جستجو بسته به نحوه استفاده از آن تغییر می‌کند: در صورت جستجوی ساده، تب‌های مختلف موضوع، از جمله چت، ظاهر نمی‌شود. در عوض، نماد Microsoft Bing (web search engine from Microsoft) در سمت راست بالا به کاربر پیشنهاد می‌کند به منظور بررسی عملکرد جستجو، Microsoft Edge را باز کند. اگر جستجو را با تایپ در کادر شروع کرده باشید، لیست تب‌ها از جمله گزینه Chat باز می شود.

در هر صورت، با کلیک بر روی نماد Bing یا انتخاب Chat از تب‌ها، به  رابط چت Bing یا Bing Chat هدایت خواهید شد.

ممکن است این رفتار پیش‌فرض اصلاح یا به‌روزرسانی شود؛ به عنوان مثال، ممکن است در نهایت باز کردن کادر جستجو در Edge از طریق نماد Bing کاربر را به صفحه اصلی Bing هدایت کند. اما در حال حاضر، به همین شکل خواهد بود.

اگر می‌خواهید به صورت سنتی به جستجو بپردازید، وب را از لیست تب‌ها انتخاب کنید. در حال حاضر گویا گزینه Chat، حالت پیش فرض است.

حتی اگر مرورگر پیش‌فرض  مرورگری به غیر از Edge باشد، کادر جستجو استفاده از Microsoft Edge را اعمال می کند. با این حال، گزینه Chat نیز بدون هیچ نشانه‌ای مبتنی بر نادیده‌گرفتن ترجیحات کاربر عمل می‌کند. طبق اظهارات پیشین مدیران مایکروسافت پشتیبانی از Bing Chat در مرورگرهای دیگر نیز ارائه خواهد شد، اما در حال حاضر تنها گزینه Edge است.

با وجود اعمال محدودیت‌هایی توسط این شرکت بر خلاقیت Bing و تعداد تعاملات در هر جلسه و در روز، به نظر می‌رسد در حال حاضر این محدودیت‌ها قبل از درخواست تغییر موضوع توسط چت Bing ، حدود 100 مکالمه در هر جلسه است. این تعداد نشان‌دهنده تعداد مکالمات مجاز اولیه مایکروسافت در زمان عرضه است و احتمالاً تغییر خواهند کرد.

مایکروسافت همچنین گزینه‌های «Tempreture» را به چت Bing اضافه کرده است و به کاربر امکان انتخاب بین خلاقیت و دقت در پاسخگویی Bing را می‌دهد، اما این گزینه‌ها نه در تنظیمات ویندوز (خانواده‌ای از سیستم‌های عامل برای رایانه‌های شخصی، سرورها، تلفن‌های همراه هوشمند و دستگاه‌های مجتمع) و نه در وب مشاهده نشده‌است. به گفته مایکروسافت انتخاب نسخه خلاقانه تر چت Bing دقت آن را کاهش خواهد داد.

همچنین می‌توان چت Bing یا ChatGPT را ذخیره و آنها را به عنوان یک برنامه ویندوز اجرا کرد.با این حال، چت Bing هنوز به صورت کامل  با Microsoft Windows (family of computer operating systems developed by Microsoft)”ادغام” نشده است، زیرا از فضای ابری مایکروسافت و مرورگر وب Edge برای دستیابی به نتایج استفاده می کند و در حال حاضر این گزینه یک میانبر است، اما دسترسی و استفاده از آن آسان تر شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.