اپل مجموعه جدیدی از دستگاه‌های هوشمند خانگی عرضه می‌کند

اپل مشغول توسعه مجموعه جدیدی از دستگاه های هوشمند خانگی شامل یک نمایشگر هوشمند شبه آی‌پد ارزان قیمت جدید و یک Apple TV اصلاح‌شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل مشغول توسعه مجموعه جدیدی از دستگاه های هوشمند خانگی شامل یک نمایشگر هوشمند شبه آی‌پد ارزان قیمت جدید و یک Apple TV اصلاح‌شده است.

به گزارش تکناک، اپل علاوه بر راه‌اندازی مجدد هوم پاد اصلی با ظاهری نسبتا تکراری اما عملکرد هدفمند تر، به نظر می‌رسد با ارائه نمایشگر کوچک‌تر شبیه به Google Nest Hub یا آمازون Echo Show، قصد نفوذ بیشتر به عملکرد عمقی فضای خانه هوشمند را دارد.

به گفته منابع آگاه ، این دستگاه هوشمند خانگی اپل شبیه به یک آی‌پد، اما ارزان‌تر خواهد بود و به منظور استفاده خانگی طراحی می‌شود و دارای آهن‌ربایی برای نصب خواهد بود. این دستگاه در مقایسه با آی‌پد شامل محدودیت‌هایی خواهد بود و عمدتاً برای چت‌های FaceTime و همچنین کنترل سایر دستگاه‌های خانه هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

با ارائه این محصول امید به رفع مشکل ناخوشایند موجود در استفاده چند کاربره آیپدهای فعلی هنگام کنترل لوازم خانگی است. همچنین صحبت هایی درباره تولید نمایشگرهای بزرگتر برای خانه های هوشمند مطرح شده است.

digikala
اسپیکر هوم پاد اپل

همچنین، به نظر می رسد اپل در حال بررسی ارتقا Apple TV به استفاده از پردازنده سریع تر برای نیمه اول سال 2024 باشد، اما دستگاه از پخش 8K پشتیبانی نخواهد کرد.

به گفته منبع این خبر، گویا پروژه ساخت ترکیبی HomePod / Apple TV نیز با شکست مواجه شده است، اما همچنان در دست بررسی است. نمایشگرهای هوشمند هنوز با زمان عرضه فاصله زیادی دارند و تا اوایل سال آینده یا حتی دیرتر عرضه نخواهند شد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.