ربات چت بینگ به مرورگر کروم آمد

مایکروسافت اعلام کرد ربات چت بینگ برای تمام کاربران مرورگر محبوب کروم شرکت گوگل بر روی دسکتاپ در دسترس است.

به گزارش تکناک، مایکروسافت ابتدا در اوایل ژوئن پشتیبانی از کروم برای بینگ چت را آزمایش کرد و در اواخر جولای اعلام کرد که تعداد بیشتری از کاربران قادر به دسترسی به Bing Chat در مرورگر وب گوگل بوده‌اند.

در یک نوشته در وبلاگ بینگ که آخر هفته به‌روزرسانی شد، مایکروسافت تأیید کرد که هر دو Bing Chat و Bing Chat Enterprise اکنون برای کاربران ویندوز، مک و Linux در Chrome در دسترس هستند.

این احتمالاً به گسترش استفاده از Bing Chat برای بسیاری از افرادی که تمایلی به استفاده از مرورگر داخلی اج مایکروسافت ندارند، کمک خواهد کرد. مایکروسافت همچنین چند هفته قبل اعلام کرد که در حال کار برای اضافه کردن پشتیبانی برای Bing Chat به مرورگرهای دیگر، همراه با مرورگرهای موبایل نیز هستند.

همان نوشته وبلاگ نیز اعلام کرد که نسخه تجاری بینگ چت اکنون برای افرادی که از نسخه موبایل مرورگر مایکروسافت اج استفاده می‌کنند، در دسترس است.

مایکروسافت بیان کرد:اگر سازمان شما Bing Chat Enterprise را فعال کرده است، مرورگر موبایل اج را باز کنید، با حساب کاری خود وارد شوید و بر روی دکمه Bing Chat کلیک کنید تا به Bing Chat Enterprise دسترسی پیدا کنید.

Bing Chat Enterprise با نسخه استاندارد ربات چت متفاوت است، زیرا داده‌هایی که جمع‌آوری می‌شود، از سازمانی که از آن استفاده می‌کند، افشا نخواهد شد و از آن داده‌ها برای آموزش مدل‌های زبانی بزرگ خارجی استفاده نخواهد شد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که کاربران اپلیکیشن صفحه کلید موبایل SwiftKey می توانند بدون نیاز به ورود به حساب مایکروسافت تا 30 بار چت در روز به Bing Chat دسترسی داشته باشند. در نهایت، صفحه نتایج جستجوی استاندارد بینگ با یک ظاهر جدید به روزرسانی شده است.

مایکروسافت بیان کرد:طراحی جدید از تکرار محتوا جلوگیری می‌کند و از فضای صفحه نتایج جستجو به طور کارآمدتر استفاده می‌کند؛ این موضوع به شما کمک می‌کند تا به سرعت پاسخ‌های موردنیاز خود را پیدا کنید.

هفته گذشته، اعضای تیم بینگ در مایکروسافت تأیید کردند که در حال آزمایش ویژگی “بدون جستجو” Bing Chat با تعداد کمی کاربر هستند، که به آنها اجازه می‌دهد دسترسی به جستجوی بینگ را غیرفعال کنند، تا ربات چت از آن برای پاسخ به سوالات استفاده نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.