رونمایی آنلاین از بازی های جدید سونی

نمایشگاه پلی‌استیشن با رونمایی آنلاین از بازی های جدید سونی در ۲۴ ماه می به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش تکناک، فصل اعلام بازی‌های تابستانی رسماً در تاریخ ۲۴ ماه می آغاز خواهد شد. این تاریخ برای جشنواره آنلاین جدید پلی‌استیشن سونی تأیید شده‌است، جایی که معمولاً تریلرهای جدید و رونمایی از بازی برای PS5 و PS VR2 برای 12 ماه آینده یا بیشتر منتشر می شود.

بلاگ رسمی پلی‌استیشن اعلام کرده است که این رویداد ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا (ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت غرب آمریکا) آغاز می‌شود و طبق گفته سونی، بیشتر از یک ساعت ادامه دارد. این زمان برای رونمایی تعداد زیادی از بازی ها کافی است. در واقع، سونی به صراحت گفته که ما می‌توانیم چشم‌اندازی از چند نسخه جدید از PlayStation Studios را انتظار داشته باشیم و حتی زیر عنوان پست بلاگ نیز نوشته شده است: تعداد زیادی بازی و IP جدید به سمت PS5 و PS VR2 در حرکت هستند.

تاریخ ۲۴ ماه می برای نمایشگاه پلی‌استیشن، فصل اعلام بازی های جدید سونی است که به طور معمول در نمایش تجاری E3 برگزار می‌شود که این رویداد امسال لغو شده است.

رویداد Meta Quest Gaming Showcase مرتبط با واقعیت مجازی (VR) در تاریخ ۱ ژوئن برپا خواهد شد و پس از آن، در تاریخ ۸ ژوئن Summer Games Fest برگزار خواهد شد. مایکروسافت قصد دارد با برپایی رویداد Xbox Games Showcase و رویداد Starfield Direct خود در تاریخ ۱۱ ژوئن، رویداد سونی را به چالش بکشاند.

همچنین، Ubisoft  در تاریخ ۱۲ ژوئن برنامه خود را برگزار خواهد کرد و Devolver Digital تأیید کرده‌است که همانند سابق، این رویداد آنلاین جنجالی را در یکی از روزهای ماه ژوئن برگزار خواهد کرد. علاوه بر این، می‌توانید منتظر رویدادهای استریم بازی‌های سوم شخص از جمله PC Gaming Show در تاریخ ۱۱ ژوئن و Future Games Show Summer Showcase در تاریخ ۱۰ ژوئن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.