رونمایی از گوشی رول شونده موتورولا در نمایشگاه MWC

موتورولا با معرفی مدل مفهومی گوشی رول شونده در نمایشگاه  WMC امسال، صنعت گوشی ‌های با نمایشگر قابل انعطاف را به اوج خود رساند.

موتورولا با معرفی مدل مفهومی گوشی رول شونده در نمایشگاه MWC امسال، صنعت گوشی ‌های با نمایشگر قابل انعطاف را به اوج خود رساند.

به گزارش تکناک، گوشی  مدل مفهومی جدید  موتورولا دارای نمایشگری است که در قسمت پایینی گوشی قرار می گیرد. سپس آن صفحه جمع‌ شده، می ‌تواند به ‌طور خودکار به سمت بیرون کشیده شود و تبدیل به صفحه نمایش بزرگتری شود و یا این که رول شود و تبدیل به یک صفحه نمایش ثانویه شود.

دو بار فشار دادن دکمه در کنار گوشی، نمایشگر را باز می‌ کند و صفحه نمایش به سایز بزرگتر ۱۶:۹ تغییر می کند. با دوبار دیگر فشار دادن همین دکمه، صفحه نمایش به حالت قبلی باز می ‌گردد.

برخی برنامه‌ها قابلیت تغییر اندازه خودکار در صفحه نمایش را دارند. به عنوان مثال، زمانی که در حال تماشای ویدیویی در YouTube باشید و گوشی را به حالت افقی بچرخانید، این برنامه به طور خودکار، صفحه را به حالت افقی چرخانده و باعث گسترش نمایشگر می ‌شود، تا بتوانید محتوای خود را در سطح بزرگتری مشاهده کنید.

همچنین هنگام بررسی ایمیل‌های خود، گوشی در سایز کوچک قرار دارد ولی با لمس دکمه “Compose” برای نوشتن یک ایمیل جدید، صفحه نمایش باز می ‌شود و هنگام نوشتن فضای بیشتری را برای کیبورد ایمیل فراهم می ‌کند.

هر زمان که گوشی در سایز اصلی قرار دارد، صفحه نمایش در پشت گوشی می ‌تواند به عنوان نمایشگر دوم عمل کند. در این حالت، می ‌توانید از آن برای بررسی وضعیت آب و هوا، دریافت ناتیفیکیشن‌ها و یا حتی منظره‌ یاب دوربین استفاده کنید. به محض باز کردن برنامه دوربین گوشی، نمایشگر پشتی به منظره‌ یاب برای گرفتن عکس‌ های سلفی تبدیل می‌ شود.

البته با  وجود همه این قابلیت ها، نگرانی‌هایی در مورد دوام نمایشگر این مدل مفهومی موتورولا وجود دارد. وقتی نمایشگر باز می ‌شود و بالای گوشی قرار می‌ گیرد، بسیار نازک است و به نظر می ‌رسد که به راحتی آسیب ببیند.

متأسفانه موتورولا اطلاعاتی درباره اینکه آیا این گوشی به بازار عرضه می‌شود و یا در صورت عرضه، قیمت احتمالی آن چقدر خواهد بود، منتشر نکرده است.

همچنین با وجود این که این گوشی موتورولا دوربین‌ های متعددی دارد، این شرکت در مورد مشخصات آن دوربین‌ها،  یا سایر مشخصات کلیدی درباره گوشی، توضیحی ارائه نکرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.