شیائومی از 4 محصول جدید خود در 10 آذر رونمایی می‌کند

برند شیائومی

برند شیائومی 10 آذرماه (1 دسامبر) از چندین محصول جدید خود از جمله سری شیائومی ۱۳ در چین رونمایی خواهد کرد.

به گزارش تکناک، قرار است در این رویداد واچ S2، بادز ۴ و MIUI 14  در کنار گوشی های هوشمند شیائومی معرفی شوند.

این برند برای پایان دادن به درز موارد متعدد درباره دستگاه های آینده، عرضه سری 13 شیائومی را اعلام کرده است. این برند تیزر معرفی را به اشتراک گذاشته است و چند مساله را فاش کرده است.

این تیزر استفاده این برند از سنسورهای دوربین لایکا را اطلاع می‌دهد. پیش از این، همین اطلاعات توسط یک منبع اطلاعاتی به بیرون درز کرده بود. این پوستر همچنین  قاب با لبه‌ صاف دستگاه را که پیش از این توسط سازنده کیس AIUV Planet، اعلام شده‌ بود، تایید کرد.

این گوشی هوشمند از تراشهSnapdragon 8  نسل ۲ کوالکام بهره می برد. مدیرعامل شیائومی، پنل OLED تخت این دستگاه را با ضخامت قاب 1.61 میلی متری در بالا و کناره و 1.81 میلی متر در پایین، و تنها 71.5 میلی متر عرض فاش کرده بود. وی همچنین رندرهای رسمی آن را به اشتراک گذاشت و پشتیبانی از IP68 را تأیید کرد.

شیائومی 12 ایکس، شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو در دسامبر 2021 رونمایی شدند. سری آتی شیائومی 13 در ماه های آینده راهی بازارهای بین المللی خواهد شد.

هیچ تاییدی در مورد مشخصات ساعت شیائومی S2 و بادز ۴ شیائومی که همراه با این گوشی هوشمند عرضه می شوند، وجود ندارد. MIUI 14 آینده تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری ایجاد خواهد کرد و خصوصیات و ویژگی های امنیتی را بهبود بخشیده  همچنین از ویژگی های اندروید 13 پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.