ریبوت Mortal Kombat فردا رونمایی می شود

تیزرهای مرموز منتشر شده‌ اخیر نشان می دهد که احتمالا دنیای Mortal Kombat در حال حاضر قصد بازسازی کامل بازی و رونمایی دوباره آن را دارد.

 به گزارش تکناک، استودیو NetherRealm و شرکت Warner Bros. Games اعلام کرده‌اند که طرفداران می‌توانند از تاریخ ۱۸ ماه می اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشند.به نظر می‌رسد ویدیو تیزر جدیدی که برای معرفی Mortal Kombat 11 پس از سال 2019 منتشر شده است، به عنوان یک شروع جدید تفسیر می‌شود. شما می‌توانید این ویدیو تیزر را در زیر مشاهده کنید.

سونی در هفته آینده، با برگزاری نمایشگاه ویژه پلی‌استیشن، شروع به نمایش بازی‌های میان سال خواهد کرد.  NetherRealm ممکن است فردا تریلر بازی را منتشر کند و در هفته آینده در نمایشگاه سونی یا یکی از رویدادهای آینده، مانند نمایشگاه Xbox در ماه ژوئن، گیم‌پلی بازی را ارائه دهد.

چندین خبر فاش شده به این نکته اشاره کرده‌اند که این یک بازسازی کامل از سری بازی‌های مبارزه‌ایِ طولانی است.همچنین گفته شده که عنوان بازی Mortal Kombat 1 نامیده و شخصیت‌هایی از مجموعه های دیگر در این عنوان گنجانده شده‌اند. بر اساس گزارش ها، این بازی شامل شخصیت Peacemaker عضو Suicide Squad از DC Comics و حتی Homelander از The Boys به عنوان مبارزان مهمان است.

بعضی از خبرهای لو رفته، بیشتر به این نکته پرداخته‌اند که این بازسازی برای پلتفرم‌های PC، Xbox Series X|S، PlayStation 5 و Switch منتشر خواهد شد و سه نسخه از جمله نسخه Kollector’s Edition با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار برای پیش‌خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین ممکن است به زودی در ماه سپتامبر امسال منتشر شود.

مثل همیشه بهتر است تا تأیید رسمی، در مورد اخبار فاش شده و شایعات با احتیاط عمل کرد. در هر صورت لازم نیست زمان زیادی صبر کنید تا بفهمید که نسخه بعدی از Mortal Kombat چیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.