زمان عرضه بازی Assassins Creed Mirage تغییر کرد

در اتفاقی خوب یوبی‌سافت تاریخ انتشار یکی از بازی‌هایش را به جلو آورده است. بازی Assassins Creed Mirage عنوان خوشبختی است که قرار است در تاریخ ۵ اکتبر و یک هفته زودتر عرضه شود.

به گزارش تکناک، یوبی‌سافت امروز اعلام کرد. از طرف کل تیم، بی صبرانه منتظر شما هستیم تا با بسیم، بغداد قرن نهم را کشف کنید.

رسیدن به مرحله طلایی در بازی‌های ویدیویی به معنای قفل شدن نسخه نهایی و آماده برای فروش است. با این حال، مانند بسیاری از بازی‌های دیگر، احتمال وجود به‌روزرسانی روز اول همچنان وجود دارد.https://twitter.com/assassinscreed/status/1691117533846482944

یوبی‌سافت در ابتدا برای بازی Mirage تاریخ انتشار ۱۲ اکتبر را در ابتدای امسال اعلام کرده بود، اما این قبل از این بود که عناوین AAA دیگر تصمیم به عرضه در همان ماه بگیرند. Alan Wake 2 از Remedy در تاریخ ۱۷ اکتبر عرضه می‌شود، در حالی که Spider-Man 2 از سونی در تاریخ ۲۰ اکتبر منتشر می‌شود. Lords of the Fallen و Forza Motorsport نیز در نیمه اول ماه منتشر می‌شوند.

با جابجایی به تاریخ ۵ اکتبر، Mirage به طور عمده از شلوغی آخر ماه اکتبر جلوگیری می‌کند، اما به تاریخ ۲۶ سپتامبر که تاریخ عرضه Cyberpunk: Phantom Liberty expansion است، نزدیک می‌شود. با این حال، اگرچه Assassins Creed Mirage در راستای روند بازی‌های اخیر سری RPG قرار نگرفته است، یوبی‌سافت ممکن است آن را به عنوان تهدیدی مثل سایر عناوین در نظر نگیرد.

بازی Assassins Creed Mirage قرار است گیم‌پلی اکشن-ماجراجویی کلاسیک سری را بازگرداند. پارکور، نبرد سنگین، عناصر مخفی‌کاری، پنهان شدن در میان جمعیت و ترور‌های واقعی همگی در حال بازگشت هستند و بازیکنان در داستان پیش‌درآمد Assassin’s Creed Valhalla غوطه ور می‌شوند.

یوبی‌سافت همچنین عناصر جدیدی را به بازی اضافه می‌کند تا گیم‌پلی را جذاب‌تر کند. بسیم یک توانایی ویژه برای ترور انبوه (AOE) دارد که به تازگی نمایش داده شده است.

Assassins Creed Mirage در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۳ بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One، Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5 و همچنین اشتراک‌های Amazon Luna و Ubisoft+ عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.