سازگاری نسخه جدید واتساپ با هدست های VR

تازه‌ترین نسخه بتای واتساپ 2.23.13.6 که برای کاربران اندروید در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است، با معرفی یک ویژگی جدید که به زودی به صورت رسمی در دسترس خواهد بود، مخاطبان را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش تکناک، این توسعه هیجان انگیز نشان می‌دهد که واتس‌اپ به زودی گزینه ارتباط حساب های موجود با هدست‌های واقعیت مجازی (VR) Meta را ارائه خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های WABetaInfo، واتس‌اپ به طور فعال بر روی ویژگی کار می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد اکانت‌های فعلی واتس‌اپ خود را به دستگاه‌های Meta Quest VR متصل کنند. شرکت متا، که قبلاً با نام فیسبوک شناخته می‌شد، به تازگی هدست واقعیت مجازی Meta Quest 3 را معرفی کرده است که در مقایسه با رقبایی مانند Apple Vision Pro، دارای هزینه کمتری است.

از زمان‌های قبل، کاربران هدست های VR برای دسترسی به واتس‌اپ در دستگاه خود بسیار شوق‌زده بودند، اما این تلاش‌ها ناموفق بود. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت در نهایت به این تقاضا پاسخ می دهد و قابلیت واتس اپ را به هدست های VR می آورد.

هنوز چند ابهام در مورد این توسعه از جمله  جزئیات نحوه برقراری ارتباط بین حساب‌های موجود واتس‌اپ و دستگاه‌های VR ، اطلاعات مربوط به سازگاری و حفظ رمزگذاری سرتاسری برای برقراری ارتباط امن وجود دارد.

WABetaInfo تاکید می کند که اتصال واتس‌اپ به Meta Quest هنوز امکان پذیر نیست زیرا این ویژگی هنوز در مرحله توسعه قرار دارد. قابلیت اتصال حساب‌های موجود واتساپ به Meta Quest در به‌روزرسانی آینده اپلیکیشن برای تست کنندگان بتا منتشر خواهد شد.

واتس‌اپ همچنین در حال کار بر روی چند ویژگی دیگر است. آخرین به‌روزرسانی‌های بتای واتس‌اپ برای ویندوز، اشتراک‌گذاری صفحه نمایش در تماس‌های ویدیویی، اشتراک‌گذاری عکس با کیفیت بالا، صفحه‌کلید ایموجی و تنظیمات جدید انجمن را معرفی می‌کند. هدف این پیشرفت‌ها افزایش همکاری، اشتراک‌گذاری بصری و گزینه‌های شخصی‌سازی برای کاربران است که تجربه کاربری واتساپ را بهبود می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.