طراحی چشم نواز مک پرو 2023

 مک پرو 2023 ،اولین مک پرو سیلیکونی اپل شامل محدودیت هایی می شود اما نمی توان طراحی ممتاز آن را انکار کرد.

به گزارش تکناک، در حالی که M2 Ultra Mac Pro تقریباً مشابه آخرین Intel Xeon Mac Pro است، اما شامل تفاوت هایی می شود و آن را به گران‌ترین مک‌های موجود در این مجموعه تبدیل کرده است.

اپل با وجود صرف نظر از طراحی قاب مک پرو 2019، در اولین مک پرو سیلیکونی اپل از این قاب عالی استفاده کرده است. تفاوت آن در حال حاضر وجود مقدار زیادی فضای خالی در داخل بدنه، حتی با پرشدن هر اسلات کارت PCIe است.

یک کیس با این ابعاد شاید آن چیزی نباشد که اپل در صورت ساخت یک کامپیوتر tower قابل ارتقا با تراشه M2 Ultra از ابتدا در نظر داشته است. با این حال، ممکن است یک دستگاه شامل M2 Extreme از این قاب سود ببرد.

طراحی Mac Studio نشان از قابلیت یک دستگاه M2 Ultra در برخورداری از طراحی جمع و جور دارد. حتی با وجود شش اسلات کارت PCIe، این Mac Pro خاص می‌تواند با نیمی از ضخامت دستگاه‌های امروزی ارائه شود.

استفاده مجدد از این قاب بسیار جذاب برای مک پرو سیلیکونی اپل منطقی است. مهندسی یک کیس کاملاً جدید موجب صرف هزینه بیشتر را برای توسعه این مک پرو می‌شود و در حال حاضر قیمت آن بدون طراحی جدید از ۵۹۹۹ دلار به ۶۹۹۹ دلار افزایش یافته است. همچنین عدم استفاده و کنارگذاشتن طراحی کیس پس از تنها یک نسل بیهوده خواهد بود. شاید یک مک پرو آینده حتی بتواند از این فضای گسترده موجود بهره بهتری ببرد.

مک پرو استوانه ای 2013، جدا از گوشه های حرارتی آن، ظاهر قدرتمندی داشت و اپل تنها پس از یک نسل طراحی زیبای این کیس مک پرو را بازنشسته کرد.

 

در حال حاضر مک استودیو با برخورداری از عملکرد مک‌پرو اما با بلوک طراحی آلومینیومی، برای بسیاری شایسته نمایش در کنار مانیتور نیست. اگر یک مک استودیو در بدنه مک پرو 2013 قرار گیرد، آنگاه یک مک پرچمدار که همه خواهان آن هستند، خواهیم داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.