شرط جدید توییتر برای حفظ تیک طلایی کسب ‌وکارها

طبق گزارش The Information، توییتر می‌خواهد با گرفتن 1000 دلار در ماه از کسب‌ وکارها با عنوان حفظ تیک طلایی، کسب درآمد کند .

به گزارش تکناک، برندهایی که هزینه ماهیانه 1000 دلار را پرداخت نکنند نشان طلای خود را از دست خواهند داد. البته زمان اجرایی شدن این طرح هنوز مشخص نیست.

پیام‌های داخلی مشاهده شده توسط این رسانه نشان‌دهنده امکان دریافت 50 دلار هزینه اضافی در ماه برای افزودن نشان‌ به هر حساب وابسته به کسب و کار مورد نظر توسط توییتر است. این اطلاعات با اسکرین شات ارسالی توسط مت ناوارا، مشاور رسانه‌های اجتماعی تحت عنوان ایمیلی بین مدیر محصول توییتر ایوان جونز و یک تجارت ناشناس مطابقت دارد.

در این ایمیل آمده است: شما به عنوان یک مشترک با دسترسی زودهنگام، یک علامت طلایی برای سازمان خود و نشان وابسته همکاران دریافت خواهید کرد. در صورت تمایل هزینه خرید اشتراک Verified for Organizations ( تایید کسب و کار) ۱۰۰۰ دلار در ماه و 50 دلار برای هر اکانت وابسته اضافی در ماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان است.

توییتر نشان‌ طلایی را پیش از برنامهVerified for Organizations  (اکانت توییتر آبی برای کسب و کار‌ها) به منظور تایید و تمایز شرکت‌ها معرفی کرد. این گزینه همچنین به شرکت‌ها امکان تخصیص نشان‌هایی در تصاویر نمایه توییتر کارمندان، مدیران اجرایی و دیگر افراد مرتبط با برند، مانند لوگوی کوچک توییتر در نمایه مدیر محصول توییتر، استر کرافورد، را می‌دهد.

ناوارا اسکرین شات دیگری نیز از یک پیام مستقیم بین یک کسب و کار و مدیر محصول توییتر با تایید دوباره نرخ 1000 دلار در ماه دریافت کرد. توییتر هنوز به طور رسمی هیچ اطلاعاتی از قیمت اشتراک Verification for Organization خود فاش نکرده است و از ماه گذشته ارائه دسترسی زودهنگام به این برنامه را آغاز کرده است. البته شرکت به درخواست The Verge برای اظهار نظر در این زمینه پاسخ نداد.

اشتراک گران قیمت تنها یکی از تغییرات اخیر اعمال‌شده توسط ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت، در تلاش برای افزایش درآمد و کاهش بدهی 12.5 میلیارد دلاری توییتر است. علاوه بر تعدیل نیروی گسترده، ماسک شروع به دریافت 8 دلار در ماه از کاربران برای تیک آبی کرد و پس از حذف غیرقانونی برنامه‌های توسعه دهندگان از این پلتفرم در ماه گذشته، آنها را مجبور به پرداخت هزینه دسترسی به API توییتر خواهد کرد.

در حالی که ماسک قول داده است که درآمد تبلیغات توییتر را با سازندگان به اشتراک بگذارد، او می گوید آنها فقط در صورت تهیه اشتراک آبی توییتر واجد شرایط خواهند بود. همچنین، این شرکت پس از عدم پرداخت اجاره چندین مرکز خود، از جمله دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو، مبلمان اداری و سایر دارایی‌های خود را به حراج گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.