طراحی جدیدترین مدل سفارشی رولز رویس در دبی

شرکت خودروسازی لوکس رولز رویس موتور مستقر در بریتانیا اعلام کرد اولین شعبه خود در دبی را با هدف عرضه یک خودروی سفارشی خیره کننده از Ghost Extended ایجاد کرده است.

به گزارش تکناک، این شاهکار دو رنگ، مهارت و خلاقیت استثنایی را به نمایش می گذارد و تعهد رولز رویس را به ارائه اتومبیل های منحصر به فرد و عمیقاً شخصی را تقویت می کند.

Ghost Extended که منعکس کننده درک تکامل یافته عمیقی از تجمل است یک اثر هنری واقعی است و عظمت را الهام می بخشد.

دفتر خصوصی دبی رولز رویس که تنها 11 ماه پیش افتتاح شد، محیطی خلاقانه و بی‌نظیر را برای مشتریان رولزرویس فراهم کرده است و آنها را در تجربه‌ای بی‌نظیر غوطه‌ور می‌کند که در آن ایده‌ها می‌توانند زنده شوند و کاوشی بی‌درنگ در میراث این برند ارائه دهند.

الهام عربی

رولز رویس Ghost Extended سفارشی با الهام از طلوع مسحور کننده خورشید خاورمیانه و رازآلود ماسه های عربی، تجملات را می تاباند و تخیل را تسخیر می کند. رنگ‌های بیرونی Sunrise Sparkle و White Sands که در افق دبی می‌درخشند، و برجسته می شونده با دست نقاشی شده است.

Ghost Extended یک نیم رخ زیبا را به رخ می کشد، که با یک خط منفرد از جلو به عقب کشیده شده است. در عین حال، شبکه های پانتئون روشن، درخششی اساطیری از خود ساطع می کند و به جذابیت آن می افزاید.

مشخصات لوکس

با قدم گذاشتن در رولز رویس Ghost Extended، شخص به قلمرویی از ظرافت ناب منتقل می شود. فضای داخلی با رنگ‌های Grace White و Moccasin تزیین شده است. تزئینات داخلی رولز رویس از بهترین مواد تشکیل شده است و سربرگ Starlight دارد که نمایشی آسمانی از ستاره‌های دنباله دار ایجاد می‌کند. تمام جزئیات با دقت طراحی شده اند تا فضایی از زیبایی و آرامش کمیاب ایجاد کنند.

Ghost Extended که بر اساس معماری لوکس، قاب فضایی تمام آلومینیومی اختصاصی Rolls-Royce (British multinational public holding company) ساخته شده است، تجربه رانندگی با رولز رویس استثنایی را تضمین می کند. این خودرو رولز رویس به لطف سیستم تعلیق مسطح، که بیش از یک دهه آزمایش بهبود یافته است، سواری شبیه به قالیچه پرنده دارد.

Ghost Extended رولز رویس با کمک فنرهای متغیر پیوسته، مجموعه‌های بادی با حجم بالا که خود تراز می‌شوند، و دمپر نوآورانه استخوان جناغی بالایی، راحتی و هندلینگ بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. همچنین سیستم های چهار چرخ محرک و تمام چرخ فرمان را برای عملکرد بهتر ارائه می دهد.

در زیر کاپوت، Ghost Extended از یک موتور 6.75 لیتری توربوشارژ دوقلو استفاده می کند که 571 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. رولزرویس 100 کیلوگرم مواد میرایی صوتی را در شاسی، بدنه و لاستیک‌ها گنجانده است تا سفری آرام را تضمین کند.

کریس هاردی، مدیر تجربه مشتری سفارشی در دفتر خصوصی دبی، پتانسیل بی حد و مرز Ghost را بیان کرد و تأکید کرد که به عنوان یک بوم خالی برای خلاقیت جاه طلبانه و امکانات بی پایان ظریف عمل می کند. چه Ghost، چه Ghost Extended یا حتی Black Badge Ghost، تعهد رولزرویس به الهام بخشیدن به عظمت تزلزل ناپذیر است.

رولز رویس Ghost Extended سفارشی توسعه یافته مسحور کننده از دفتر خصوصی دبی از قابلیت های بی نظیر رولز رویس در ساخت خودروهای منحصر به فرد و شخصی سازی شده پرده برداری می کند و جایگاه این برند را به عنوان تامین کننده واقعی تجمل و بیان هنری مستحکم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.