عرضه بدون نقص کنسول بازی ROG Ally

ایسوس اعلام کرده است که قبل از عرضه عمومی کنسول بازی ROG Ally ، تمام مشکلات شناسایی شده در بررسی های اولیه را رفع خواهد کرد.

به گزارش تکناک، ایسوس در ابتدای این ماه اعلام کرد که کنسول بازی دستی ROG Ally با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار در تاریخ ۱۳ ژوئن عرضه خواهد شد. از آن زمان به بعد، بررسی‌های اولیه‌ای از دستگاه بر پایه ویندوز ۱۱ منتشر شده که مشکلاتی را در کنسول بازی ROG Ally را نشان داده است.

این هفته، شرکت ایسوس وقت خود را صرف پاسخ به سوالات جامعه‌ گیمرها در یک جلسه زنده که در YouTube کرد. این جلسه توسط اعضای تیم ایسوس به نام‌های جیک کولینسکی و ویتسون گوردون برگزار شد. یکی از مواردی که ذکر شد، این است که شرکت در حال انجام تغییرات و بهبودهایی در کنسول بازی ROG Ally است و قبل از عرضه رسمی به خریداران، قرار است آن را بهبود می‌بخشد.

برخی بررسی کنندگان نسخه‌های آزمایشی ROG Ally گزارش داده‌اند که دکمه‌ها می‌چسبند. مجریان جلسه زنده اعلام کرده‌اند که این مشکلات در حال حاضر بهبود یافته‌اند و نسخه‌هایی که در تاریخ ۱۳ ژوئن به مصرف کنندگان عرضه خواهند شد، با این مشکلات مواجه نخواهند بود. همچنین، مجریان گفته‌اند که قبل از عرضه، در رابطه با عملکرد و عمر باتری ROG Ally تغییراتی انجام می‌دهند.

digikala

حافظه جانبی SSD در کنسول بازی دستی ROG Ally برای مصرف کنندگان قابل ارتقاء است و با باز کردن تعدادی پیچ در پشت دستگاه، به راحتی قابل دسترسی است. در واقع، ایسوس قصد دارد تا چند هفته آینده یک جلسه آنلاین زنده با موضوع  باز شدن کنسول بازی دستی ROG Ally را برگزار کند.

به عنوان یادآوری مدل ROG Ally ایسوس که در ماه ژوئن عرضه خواهد شد، دارای پردازنده جدید AMD Ryzen Z1 Extreme و صفحه‌نمایش ۷ اینچی با رزولوشن 1080p و نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز، حافظه جانبی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت رم است. در حال حاضر، این دستگاه در Best Buy برای پیش‌فروش موجود است. همچنین، با این دستگاه سه ماه دسترسی رایگان به سرویس Xbox Game Pass Ultimate شرکت مایکروسافت نیز ارائه خواهد شد.

این دستگاه به صورت یک مدل با پردازنده کم قدرت‌تر AMD Ryzen Z1 و فقط ۲۵۶ گیگابایت حافظه جانبی نیز با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این مدل در اواخر سال ۲۰۲۳ برای سفارش آماده خواهد شد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.