عرضه رسمی گوشی هوشمند REDMI TURBO 3 برای بازار چین

پس از انتشار شایعات فراوان بالاخره شیائومی امروز گوشی هوشمند REDMI TURBO 3 را برای بازار چین عرضه کرد.

به گزارش تک‌ناک،همانطور که قبلا فاش شده بود، این گوشی هوشمند خط تولید جدیدی از گوشی‌های هوشمند کارآمد را آغاز می‌کند. این خط تولید جدید اساسا بین سری پرچمدار ردمی K و سری میان‌رده Note قرار می‌گیرد.

این گوشی به اندازه گوشی های رده‌بالای این برند نیست، اما از بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی توانمندتر است. این همچنین به این معنی است که شما عملکردی در حد پرچمداران را بدون پرداخت هزینه‌های بالا دریافت خواهید کرد. به طور خاص، قیمت این گوشی در چین از ۱۹۹۹ یوان چین (حدود ۲۷۶ دلار آمریکا) شروع می‌شود.

REDMI TURBO 3 آغاز سری جدید پرچمداران اقتصادی

یکی از مهم‌ترین نکات برجسته ردمی توربو 3، اسنپدراگون 8s نسل ۳ است. این یک تراشه جدید است که توسط کوالکام برای معرفی گوشی‌های کارآمد مانند این گوشی عرضه شده است. این چیپست به سرعت اسنپدراگون 8 نسل ۲ رده‌بالا نیست، اما از قوی‌ترین تراشه میان‌رده موجود در بازار قدرتمندتر است.

پس از انتشار شایعات فراوان بالاخره شیائومی امروز  گوشی هوشمند REDMI TURBO 3 را برای بازار چین عرضه کرد.

اما تنها چیزی که باعث جلب توجه زیاد به REDMI TURBO 3 شده، چیپست آن نیست. بلکه در مورد کل بسته‌بندی آن است. در قسمت جلو، این گوشی اندرویدی دارای یک صفحه نمایش AMOLED به اندازه ۶.۷ اینچ است که از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل بهره می‌برد.

پس از انتشار شایعات فراوان بالاخره شیائومی امروز  گوشی هوشمند REDMI TURBO 3 را برای بازار چین عرضه کرد.

از نظر دوربین، یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد، در حالی که در پشت یک دوربین دوگانه تعبیه شده است. در میان آن‌ها، حسگر اصلی در پشت، سونی LYT-600 با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل است. این دوربین با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی IMX355 همراه شده است. علاوه بر این، REDMI TURBO 3 تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 را ارائه می‌دهد.

از دیگر نکات برجسته این پرچمدار مقرون به صرفه اندرویدی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ وات، درجه‌بندی IP64، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، یک بلندگوی باکیفیت و HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ اشاره کرد.

فروش این گوشی در چین از ۱۵ آوریل آغاز می‌شود. گفتنی است انتظار می‌رود ردمی توربو 3 با نام POCO F6 در بازارهای جهانی عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.