عرضه قریب الوقوع نسخه وب تردز

شرکت متا اعلام کرد یک برنامه وب با قابلیت‌های بسیار بیشتر برای برنامه تردز را راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش تکناک و به گفته کریستین پای سخنگوی شرکت، ، شما قادر خواهید بود پست‌ها را ارسال کنید، با سایر پست‌ها تعامل داشته باشید و فید خود را مشاهده کنید. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، می‌گوید این برنامه در طی چند روز آینده به طور کامل راه‌اندازی خواهد شد.

تا کنون، نسخه وب تردز اساساً راهی برای مشاهده نمایه افراد بوده است، شما حتی نمی‌توانستید پستی را لایک یا بازنشر کنید، اگرچه برنامه وب شامل دکمه‌های مربوطه بود. (اگر روی آنها کلیک کنید، تردز یک کد QR را به شما نشان خواهد داد تا برنامه موبایل را دانلود کنید.) رابط کاربری وب دسکتاپ جدید بسیار شبیه به آنچه در برنامه تلفن همراه است، به نظر می رسد، هرچند با برخی تفاوت های کوچک. مانند اینکه نمادهای پیمایش در بالای صفحه قرار دارند و برای جابه‌جایی بین فیدهای For You و Following، روی دکمه‌ای در گوشه پایین سمت چپ کلیک می‌کنید.

با این حال، تجربه وب به شما اجازه نمی‌دهد که همه کارهایی که در برنامه موبایل می‌توانید انجام دهید را انجام دهید. بر اساس گفته پای، این بدان معناست که نمی‌توانید کارهایی مانند ویرایش پروفایل یا ارسال یک پست به پیام‌های مستقیم اینستاگرام را از طریق وب انجام دهید.

با این حال، باید خوشحال بود که حتی یک سطح عملکردی کاملاً متفاوت در دسترس وجود دارد. بنظر استفاده از برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی در وب روی کامپیوتر راحت تر است، به خصوص از آنجایی که بیشترین زمان روز کاری خود را در مرورگر وب دسکتاپ سپری کنید. اینکه برای ارسال چیزی در تردز باید به گوشی تان بروید، آزار دهنده است، بنابراین حتماً از این نسخه جدید وب Threads به استفاده کنید.

تردز در ابتدای ژوئیه با یک راه‌اندازی دیدنی منتشر شد تا از نارضایتی نسبت به توییتر ایلان ماسک بهره ببرد. این برنامه در عرض چند روز به 100 میلیون کاربر دست یافت و به راحتی عملکرد چشمگیری را در مقایسه با راه‌اندازی بزرگ گذشته ChatGPT در سال قبل به نمایش گذاشت، با این حال هنوز این برنامه در اتحادیه اروپا در دسترس نیست.

با وجود راه‌اندازی بزرگ، برخی شرکت‌های تحلیلی اعلام کرده‌اند که استفاده از تردز به شدت کاهش یافته است؛ شاید برنامه وب بهبود یافته و جستجوی بهتری که در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت، بتواند برخی از کاربرانی که ترک کرده‌اند را متقاعد کند تا به برنامه بازگردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.