گوگل لایه آزمایشی دیگری به بروزرسانی‌های کروم اضافه می‌کند

گوگل در یک پست وبلاگ در Android police اعلام کرد، در حال تغییر چرخه عرضه مرورگر وب کروم خود است.

گوگل در یک پست وبلاگ در Android police اعلام کرد، در حال تغییر چرخه عرضه مرورگر وب کروم خود است.

به گزارش تکناک، این شرکت اعلام کرد در این تغییر و تحول یک پیش‌نمایش اولیه جدید از به‌روزرسانی‌ها اضافه خواهد شد و از فوریه 2023 برای مجموعه کوچکی از کاربران در دسترس خواهد بود.

انتشار این نسخه اولیه پایدار یک هفته قبل از تاریخ انتشار نسخه پایدار برنامه‌ریزی‌شده، به گوگل اجازه برطرف کردن مشکلات گزارش‌شده قبل از انتشار ‌بروزرسانی‌ها برای عموم را می‌دهد.

چرخه انتشار بروزرسانی‌های کروم شامل عرضه آنها ابتدا به کانال Canary گوگل کروم (نسخه آزمایشی مرورگر مورد استفاده برای آزمایش کد ناپایدار) سپس به ترتیب به کانال‌های Dev، Beta و Stable می‌شود.

نسخه اولیه پایدار جدید بین آزمایش کانال بتا و نسخه پایدار نهایی قرار می گیرد و به منظور کشف مشکلاتی که در مراحل آزمایشی دیگر رخ نداده است، منتشر می‌شود.

مرورگر وب کروم نسخه v110 اولین نسخه مرورگر با پیروی از زمان بندی جدید عرضه خواهد بود. کروم v110 در حال حاضر در کانال‌های Canary و Dev در دسترس است و در تاریخ 12 ژانویه برای نسخه بتا، و سپس نسخه اولیه پایدار آن در تاریخ 1 فوریه، قبل از انتشار نسخه پایدار اصلی ، منتشر خواهد شد. انتشار کامل و پایدار کروم v110 اکنون برای 7 فوریه 2023 برنامه ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.