عرضه مرورگر Arc با قابلیت های مفید هوش مصنوعی

مرورگر Arc اعلام کرد ویژگی‌های قدرتمند خود را با نام “Arc Max” راه‌اندازی می‌کند. این مرورگر از ترکیب مدل‌های GPT-3.5 از OpenAI و مدل‌های Anthropic استفاده می‌کند تا ویژگی‌های سبک ولی مفیدی را ایجاد کند.

به گزارش تکناک، مانند دیگر دستیاران با قدرت هوش مصنوعی موجود در مرورگرهای رقیب، شما می‌توانید با ChatGPT گفتگو کنید یا سوالات خود را در زمینه صفحه فعلی مطرح کنید.

با این حال، Arc با پیاده‌سازی خود ویژگی‌های جالبی را اضافه کرده است. Arc Max قادر است براساس عنوان صفحه، تب‌های سنجاق‌شده را تغییر نام دهد و برای خواندن آسان تر کند. علاوه بر این، همچنین قادر است فایل‌های دریافتی را براساس محتوای آنها تغییر نام دهد. ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی همچنین می‌تواند پیش‌نمایش خلاصه‌ای از یک پیوند را هنگامی که ماوس را روی آن نگه دارید و Shift را فشار دهید، دریافت کند.

کاربران می‌توانند با رفتن به نوار فرمان (Cmd + T) و تایپ “Arc Max”به این ویژگی‌ها دسترسی پیدا کنند. آنها می‌توانند تصمیم بگیرند کدام ویژگی‌ها را فعال کنند. همچنین می‌توانند با تایپ “ChatGPT” در نوار فرمان و پرسیدن سؤال، با ChatGPT گفتگو کنند.

در وب، تعداد زیادی ابزار با قدرت هوش مصنوعی وجود دارد که از برنامه‌های وب تا افزونه‌ها متنوع هستند. ترفند این است که با ادغام آنها در جریان کاری خود، آنها را مفید کنید، بنابراین مجبور نیستید از “ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری خود استفاده کنید.”

در یک مصاحبه با The Verge، شرکت مرورگر گفت که اقدام به ساخت نمونه‌های آزمایشی مختلفی برای قرار دادن ویژگی‌های هوش مصنوعی در زمینه متناسب با محتوا کرده است. این تیم با انتخاب متن و تبدیل دکمه رو به جلو به یک صفحه کاوش، یادداشت برداری خودکار را آزمایش کردند.

در اوایل سال جاری، Arc از قابلیتی به نام Boosts رونمایی کرد که به شما امکان می دهد برخی از عناصر را از صفحه حذف کرده و آن را سفارشی کنید. در یکی از نمونه‌های اولیه، این شرکت روشی را آزمایش کرد که کاربران بتوانند Boosts را با اعلان‌ها ایجاد کنند. اما این ویژگی ها در لیست نهایی قرار نگرفتند زیرا به اندازه کافی سریع نبودند.

در یک اعلامیه زنده‌ آنلاین، جاش میلر مدیرعامل شرکت گفت که این ویژگی‌ها به ثبت نهایی نرسیده‌اند. او گفت که مرورگر حداقل برای ۹۰ روز این پنج ویژگی را حفظ خواهد کرد و در عین حال نظرات و بازخوردها درباره آنها را جمع‌آوری کرده و تصمیم خواهد گرفت که کدام یک را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.