عرضه گوشی های جدید ردمی با چیپست اسنپدراگون نسل 2

همانطور که قبلاً گزارش کرده‌ایم، شیائومی تقریباً آماده عرضه خانواده محصولات ردمی Note 13 است. مراسم رونمایی از این خانواده محصولات برای پنجشنبه این هفته در چین برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش تکناک، این سری شامل سه مدل Redmi Note 13، Note 13 Pro و Note 13 Pro+ خواهد شد. همانطور که می‌توانید ببینید، مدل Pro+ نسخه‌ پرچمدار این خانواده محصولات خواهد بود، و سپس مدل Redmi Note 13 Pro و نسخه پایه عرضه می شود.

قبلاً، شیائومی تأیید کرده بود که نسخه Pro+ مدل Note 13 با چیپست Dimensity 7200 Ultra عرضه خواهد شد. همانطور که گزارش کرده‌ایم، این چیپست در دسته‌بندی میانه‌ رو به بالا قرار دارد و هدف آن ارائه عملکرد پرسرعت است. اما برای کسانی که ترجیح می‌دهند چیپست‌های MediaTek را در تلفن خود نداشته باشند، خبر خوبی وجود دارد. شیائومی به تازگی تیزر Redmi Note 13 Pro را منتشر کرده است که چیپست دستگاه را تأیید می‌کند و آن چیپست جدید Snapdragon 7s Gen 2 است.

کوالکام به تازگی چیپست Snapdragon 7s Gen 2 را معرفی کرده است. در اساس، این چیپست بر روی فناوری فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است. و اگر به یاد داشته باشید، چیپست فعلی پرچمدار Snapdragon، 8 Gen 2، نیز بر روی همان فرآیند ساخت شده است. به طور طبیعی این بدان معناست که عملکرد و کارایی 7s Gen 2  برای یک چیپست میانه‌رده، قابل تحسین خواهد بود.

در داخل چیپست Snapdragon 7s Gen 2 که در Redmi Note 13 Pro استفاده می‌شود، یک تنظیمات هشت هسته‌ای وجود دارد. این تنظیمات شامل 4 هسته عملکردی و 4 هسته کارآمد است. برای کسانی که درباره این موضوع سؤال دارند، هسته‌های اولیه با سرعت 2.4 گیگاهرتز و هسته‌های دیگر با سرعت 1.9 گیگاهرتز عمل می‌کنند.

علاوه بر این، نتیجه بنچمارک عملکرد Note 13 Pro نیز منتشر شده است. در Geekbench، این تلفن در آزمون تک هسته 1012 و در آزمون چند هسته‌ای 2943 امتیاز کسب کرده است. از دیگر ویژگی‌های مهم Snapdragon 7s Gen 2 در داخل دستگاه می‌توان به Quick Charge 4+، USB-C 3.1 و حافظه LPDDR5 با سرعت 3200 مگاهرتز اشاره کرد. پس از راه‌اندازی دستگاه، ما تحلیل کاملی از آن را ارائه خواهیم داد. پس منتظر بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.