عرضه گوشی سری VIVO V27 با دوربین‌ شگفت‌انگیز

پس از گمانه زنی های فراوان، Vivo بالاخره پس از انتشار تیزرهای رسمی، گوشی سری Vivo V27 را معرفی کرد. طبق انتظارات، مدل‌های جدید این خط تولید موفق با دوربین های عالی، مشخصات توانا و طراحی خیره کننده آماده فتح بازار هستند.

به گزارش تکناک، این سری شامل Vivo V27، Vivo V27 Pro و V27e می‌شود. V27e یک محصول میان رده با چاشنی این سری است. نسخه پایه اولین گوشی شامل Dimensity 7200 در جهان و Vivo V27 Pro با تنظیمات دوربین عالی در صدر قرار دارد.

مشخصات و ویژگی های کلیدی گوشی VIVO V27

طبق معمول، Vivo V27 (Vivo Electronics : business enterprise) میراث سری V را حفظ خواهد کرد و قابلیت‌های دوربین عالی را با قیمتی مقرون به صرفه به ارمغان می‌آورد و کاربران را ناامید نخواهد کرد. این گوشی با برخورداری از پوشش Fluorite AG Glass شامل طراحی فوق‌العاده‌ای می‌شود و با جلوه تغییر رنگ همراه است.

با وجود عرضه این دستگاه به عنوان مدل پایه، شامل حالت Super Night Video، تثبیت کننده تصویر هیبریدی متشکل از یک OIS + EIS معمولی می‌شود. Vivo V27 جدید اولین گوشی هوشمند با پردازنده Dimensity 7200 مدیاتک است. این پردازنده جدیدترین چیپست مدیاتک در بازار 5G میان رده است و پردازشگر 4 نانومتری را به رده مقرون به صرفه می‌آورد.

Vivo V27 با گزینه هایی 8 / 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد که گزینه‌های قابل توجهی برای یک دستگاه میان رده است، و حتی می توان این مقادیر را با ویژگی RAM Extended موجود در ساخت FuntouchOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ افزایش داد.

تنظیمات فوق العاده دوربین

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های Vivo V27، تنظیمات دوربین آن است. این تلفن دارای سیستم Aura Light Portrait با هدایت یک سنسور Sony IMX766V به همراه OIS است. شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین سوپر ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه برای سلفی و تماس های ویدیویی، یکی از بهترین دستگاه های بازار با دوربین 50 مگاپیکسلی HD و فوکوس خودکار است. از جمله ویژگی‌های تنظیمات دوربین آن، می‌توان به دید در شب Real-Time Extreme و Super Night برای فیلم‌ها و تصاویر اشاره کرد.

در قسمت جلویی دستگاه، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 2400 در 1080 پیکسل، رفرش ریت 120 هرتز، پشتیبانی از HDR 10+ و ویژگی SGS Eye Care است. پنل آن منحنی و شامل یک حفره صفحه نمایش مرکزی برای دوربین سلفی قدرتمند می‌شود.

Vivo V27 دارای حالت Dual 5G، Wi-Fi دو بانده، بلوتوث 5.3 و پورت USB Type-C است. این گوشی انرژی خود را از باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی تامین می کند.

این گوشی در رنگ‌های آبی جادویی، سبز زمردی، مشکی و طلایی عرضه می‌شود. ابعاد آن 164.1×۷۴.۸×۷.۳۶ میلی متر و وزن آن تنها 182 گرم استو با توجه به مشخصات آن قابل توجه است.

VIVO V27 PRO پادشاه دستگاه‌های میان رده در بسته‌بندی رده بالا

Vivo V27 Pro، پادشاه این خط تولید، با مشخصات عالی برای یک گوشی هوشمند قیمت مناسبی دارد. Vivo V27 Pro بسیار شبیه به نسخه پایه خود است. این گوشی به لطف پردازنده Dimensity 8200 مدیاتک عملکرد فوق العاده ای دارد.

ابن دستگاه با گزینه‌های 8/128 گیگابایت، 8/256 گیگابایت و 12/256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. ویژگی Extended RAM در این دستگاه امکان گسترش تا 8 گیگابایت رم مجازی را فراهم می‌کند. این گوشی همچنین دارای سیستم عامل Funtouch OS 13 و اندروید 13 است.

تنظیمات AURA LIGHT دوربین با OIS هیبریدی و جلوه تغییر رنگ بدنه دستگاه

تنظیمات دوربین این دستگاه مشابه نسخه پایه به همراه دوربین 50 مگاپیکسلی Sony IM766V است. همچنین دارای دوربین OIS با فناوری Hybrid (OIS+EIS) است. شامل یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سوپر ماکرو 2 مگاپیکسلی و همان دوربین سلفی قدرتمند 50 مگاپیکسلی HD با فوکوس خودکار موجود در نسخه پایه می‌شود.

این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش AMOLED 6.78 اینچی، رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت تا 120 هرتز است. صفحه نمایش نیز شامل حفره مرکزی برای دوربین سلفی می‌شود.

Vivo V27 Pro شامل گزینه های ارتباطی نسخه پایه و همچنین همان باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی می‌شود.

این گوشی دارای گزینه های رنگی آبی و مشکی است. گزینه آبی آن با پوششFluorite AG Glass  همراه است و هنگام قرارگیری در معرض نور، تغییر رنگ آن احساس می‌شود.

نسخه پایه یا پرو؟

برتری نسخه پرو بر نسخه پایه چیست؟ CPU آن عملکرد بهتری ارائه می دهد، اما به دلیل بهره‌مندی از پردازشگر 5 نانومتری، کارایی کمتری خواهد داشت. با این حال، در صورت اجرای بازی های سنگین، Dimensity 8200 (نسخه پرو) قدرت بیشتری دارد. همچنین، تغییر رنگ منحصر به فرد نسخه پرو، آن را متمایز می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

Vivo V27 دستگاهی برای بازارهای جهانی است، و Vivo V27 Pro در ابتدا محدود به هند خواهد بود.

از امروز، Vivo V27 به بیش از 25 بازار از جمله هند، اندونزی، تایلند، مالزی، هنگ کنگ، سنگاپور، پاکستان، مصر و امارات خواهد رسید. قیمت و زمان دسترسی با توجه به بازار متفاوت خواهد بود. اما قیمت Vivo V27 از 399 دلار برای نسخه 8 گیگابایت رم/256 گیگابایت حافظه شروع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.