عرضه Galaxy SmartTag 2 در آینده نزدیک

شایعات مربوط به نسل دوم Galaxy SmartTag سامسونگ از چند ماه پیش اما بدون جزئیات زیاد منتشر شده‌است. اکنون، طبق گواهی بلوتوث SIG، عرضه قریب الوقوع Galaxy SmartTag 2 تأیید شده است.

به گزارش تکناک،طبق لیست دستگاه‌های بلوتوثی منتشر شده امروز، به صراحت نام محصول، Galaxy SmartTag عنوان شده است و آن را به عنوان دستگاهی برای یافتن و ردیابی لوازم به کمک پلتفرم SmartThings IoT (اینترنت اشیا) سامسونگ توصیف می کند.

این وب سایت دو محصول را با نام و شماره مدل یکسان (EI-T5600) فهرست کرده است. به نظر می رسد این شرکت بار دیگر ردیاب را در دو نسخه، یکی با اتصال تنها بلوتوث و دیگری با پشتیبانی از ultra-wideband(UWB) ارائه خواهد کرد.

اتصال بلوتوث، Galaxy SmartTag بلوتوث 5.3 خواهد بود. این یک ارتقاء نسبت به بلوتوث 5.1 موجود نسل اول ردیاب هوشمند سامسونگ محسوب می شود. نسخه جدیدتر فناوری اتصال بی سیم که در جولای 2021 معرفی شد (بلوتوث 5.1 در اوایل سال 2019)، قدرت، امنیت و بهبودهای عملکردی را به ارمغان می آورد. انرژی کمتری مصرف می کند و اتصال بی سیم قابل اعتمادتر و پایدارتری را با برد وسیع تری ارائه می دهد. استاندارد جدید بلوتوث نیز امنیت بیشتری دارد.

متأسفانه، این موارد تنها اطلاعات موجود در مورد Galaxy SmartTag 2 هستند. اینکه ردیاب هوشمند جدید چه پیشرفت‌های بیشتری به همراه خواهد داشت یا به چه شکلی خواهد بود هنوز نامشخص است. سامسونگ بهتر است بلندی صدای زنگ آن را افزایش و محافظت بهتری در برابر گرد و غبار و آب ارائه دهد. رتبه IP53 مدل اصلی به اندازه AirTag اپل با رتبه IP67 قوی نیست. ممکن است در هفته‌های آینده، با توجه به آماده شدن سامسونگ برای عرضه Galaxy SmartTag 2، اطلاعاتی بیشتری درباره آن بدست آید.

احتمال رونمایی از Galaxy SmartTag 2 در ماه آینده

شایعات زیادی در مورد Galaxy SmartTag 2 منتشر نشده است. در ماه مارس، گزارش هایی مبنی بر برنامه ریزی سامسونگ برای ارائه یک ردیاب هوشمند جدید در سال جاری وجود داشت، اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن در دست نبود. با این حال، طبق زمان صدور گواهی این دستگاه مبتی بر بلوتوث، شرکت کره ای به زودی آن را معرفی خواهد کرد. و هیچ زمانی بهتر از رویداد گلکسی Unpacked ماه آینده نخواهد بود.

سامسونگ در 27 ژوئیه (26 ژوئیه در کره جنوبی) در جریان رویداد بزرگ خود در کشور سازنده مجموعه ای از محصولات را از جمله گلکسی Z Fold 5، گلکسی Z Flip 5، گلکسی Tab S9، گلکسی تب S9+، گلکسی تب S9 اولترا، گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک که همگی به طور رسمی معرفی شده‌اند، عرضه خواهد کرد. این شرکت ممکن است Galaxy SmartTag 2 را در کنار آنها قرار دهد. با این حال، رونمایی از گلکسی بادز ۳ ممکن است در این رویداد اتفاق نیافتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.