غوغای Worldcoin در دنیای رمزارزها

جدیدترین بررسی ها نشان می دهد تعداد ثبت نام‌های ورلدکوین( Worldcoin ) سام آلتمن به بیش از ۲ میلیون نفر رسیده و رمزارزInQubeta  قرار است بازدهی ۵۰ برابری به سرمایه‌گذاران خود ارائه دهد.

به گزارش تکناک، با افزایش علاقه جهانی به رمزارزها، توجه همه به دو طرح نوآورانه بزرگ متمرکز شده است. یکی از آن‌ها Worldcoin سام آلتمن است که با رشد تصاعدی خود، توجه سراسری سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

از طرف دیگر، پروژه مبتنی بر هوش مصنوعی InQubeta به عنوان یک ستاره درخشان ظاهر شده و سرمایه‌گذاران را با فرصت سودآور جذب می‌کند. با پتانسیل بازگشت سرمایه ۵۰ برابری قابل توجه، اینکوبتا به محبوبیت و شور و هیجان در فضای رمزارزها افزوده است.

ورلدکوین جامعه ای در حال رشد

Worldcoin به رهبری سام آلتمن، به تازگی یک دستاورد بی‌نظیر را جشن گرفته است و برنامه World ID آن بیش از ۲ میلیون ثبت‌نام کننده را به خود اختصاص داده است. این تعداد شگرف نسبت به زمانی که پروژه توانست یک میلیون ثبت‌نام کننده را به خود جذب کند، به دست آمده است و نشان دهنده رشد فوق‌العاده علاقه به پیشنهادات منحصر به فرد پروژه Worldcoin است.

این پروژه نوآورانه با دستگاه‌های Orbs خود، دستگاه‌های تصویربرداری بیومتریکی که به طور خاص برای ورلدکوین طراحی شده‌اند، موج‌هایی را در حوزه فناوری به پا کرده است. این دستگاه‌ها نقش حیاتی در موفقیت پروژه داشته‌اند و به تسهیل فرآیند ثبت‌نام و بهبود پذیرش گسترده کمک کرده‌اند. به علت این امر، رشد Worldcoin نشانه‌ای از کند شدن ندارد و هر هفته ۴۰،۰۰۰ نفر به عنوان یک World ID معتبر ثبت نام می‌کنند.

InQubeta: یک فرصت طلایی برای سرمایه گذاری هوش مصنوعی

با پیشرفت و موفقیت Worldcoin، پروژه دیگری با وعده‌های جذاب به سرعت مورد توجه قرار گرفته است، InQubeta  نام دارد. این پروژه به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری سودآور معرفی شده است و قرار است بازدهی ۵۰ برابری به سرمایه‌گذاران خود ارائه دهد. این پلتفرم متمرکز بر هوش مصنوعی، با اعتبار توکن QUBE خود، فرصتی نوآورانه برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های نوپا در زمینه هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. هرکسی می‌تواند به دنباله‌ی این پروژه بپیوندد، بدون در نظر گرفتن منابع یا ارتباطات خود.

مدل نوآورانه InQubeta پلی بین سرمایه‌گذاری‌های سنتی ریسک‌پذیر و دنیای آینده نگر بلاکچین است. سرمایه‌گذاران، بدون در نظر گرفتن وضعیت مالی خود، می‌توانند در شرکت‌های نوپا در حوزه هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کنند که به علاقه شان می‌پردازند، به این ترتیب، منظره سرمایه‌گذاری را دموکراتیک می‌کند.

با QUBE، یک توکن ERC20، ، سرمایه‌گذاران نه تنها در یک پروژه هوش مصنوعی پیشرفته سرمایه‌گذاری می‌کنند، بلکه در پتانسیل بزرگی از شرکت‌های نوپا در زمینه فناوری هوش مصنوعی هم سرمایه‌گذاری می‌کنند. تاکنون، پیش فروش QUBE بیش از ۱.۵ میلیون دلار جذب کرده است که نشان دهنده علاقه سرمایه‌گذاران به چشم اندازهای پروژه است. توکنومیک قوی، به همراه مزایای سهام داری، به بازدهی ۵۰ برابری پیش‌بینی شده کمک می‌کند. بررسی جامع انجام شده توسط Hacken وضعیت آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری قابل اعتماد تثبیت می‌کند.

آینده روشن است

همانطور که چشم انداز بلاکچین ادامه می‌یابد، پروژه‌هایی مانند Worldcoin و InQubeta در حال شکل دادن به نحوه دیدار و ارتباط مردم با این فناوری انقلابی هستند. با توجه به ایجاد جامعه قوی توسط Worldcoin و قول بازدهی قابل توجه InQubeta ، این پروژه‌ها تصویری امیدوارکننده از آینده سرمایه‌گذاری بلاکچین را رنگ می‌دهند. اکنون وظیفه سرمایه‌گذاران در سراسر جهان برای بهره‌مندی از این فرصت‌ها و شرکت در داستان همیشه در حال تکامل فناوری بلاکچین است.

توجه: هر گونه اطلاعات مالی و بازار کریپتوکارنسی که در تکناک ارائه می‌شود، صرفاً به منظور اطلاع رسانی نوشته شده‌اند و به عنوان یک مشاوره سرمایه‌گذاری شناخته نمی‌شوند. به خوانندگان توصیه می‌شود که محصولات کریپتو و NFT ها بدون تضمین و پرخطر هستند. برای هیچ یک از این معاملات، راهکار تضمینی وجود ندارد. قبل از هر گونه تصمیم سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام داده و با کارشناسان مالی تماس بگیرید. تصمیم برای ادامه خواندن، تنها به عنوان یک انتخاب شخصی است. ما نه نماینده هیچ کریپتوکارنسی هستیم و نه مالکیت آن ها را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.