فروش SSD محبوب سامسونگ با قیمت استثنایی

رویداد Amazon Prime Day 2023 هنوز شروع نشده است، اما فروشندگان با پیشنهادات ارزشمندی رقابت را شروع کرده‌اند.

به گزارش تکناک، حافظه‌ جانبی Samsung 980 Pro یکی از بهترین حافظه‌های اس‌اس‌دی قابل خرید بود. اگرچه Samsung 990 Pro جایگزین حافظه‌ جانبی Samsung 980 Pro شده است، اما هنوز هم یک حافظه‌ قدرتمند اس‌اس‌دی برای ارتقا PC یا لپ‌تاپ شماست.

Samsung 980 Pro 2TB (MZ-V8P2T0B/AM) به طور معمول با قیمت 139.14 دلار در آمازون به فروش می‌رسد، اما این حافظه‌ جانبی سریع به مدت محدودی با قیمت 99.99 دلار در دسترس است. Samsung 980 Pro یک حافظه‌ جانبی PCIe 4.0 است، بنابراین برای کاربرانی که هنوز نمی‌خواهند به PCIe 5.0 روی بیاورند، گزینه‌ بسیار خوبی است. این درایو به فرم فاکتور استاندارد M.2 2280 پایبند است و بدون مشکل می‌تواند روی مادربرد یا لپتاپ شما نصب شود.

با 5 سنت برای هر گیگابایت، حافظه‌ جانبی اس‌اس‌دی 980 Pro 2TB تعادل خوبی بین ظرفیت و سرعت دارد. این حافظه‌ جانبی می‌تواند با سرعت خواندن و نوشتن متوالی به ترتیب 7،000 مگابایت بر ثانیه و 5،100 مگابایت بر ثانیه برسد، زمانی که در یک شیار PCIe 4.0 x4 نصب شود. این تقریباً حدود 12.7 برابر سریع‌تر از SSD SATA معمولی شماست. اگرچه 980 Pro یک حافظه‌ جانبی PCIe 4.0 است، اما با شیارهای M.2 قدیمی‌تر سازگاری دارد. با این حال، عملکرد با ضربه قابل توجهی مواجه خواهد شد.

همانند هر قطعه‌ دیگر سخت‌افزار کامپیوتر، حافظه‌ جانبی Samsung 980 Pro نیز مشکلات خود را داشته است. با این حال، سامسونگ به سرعت یک به‌روزرسانی فریمور منتشر کرد تا مشکلات را برطرف کند، بنابراین نیازی به نگرانی نیست. احتمالاً Samsung 980 Pro موجود در بازار، به‌روزترین فریمور را دارد. با این حال، اگر خریدید، باید اطمینان حاصل کنید که اس‌اس‌دی از جدیدترین فریمور استفاده می‌کند؛ اطلاعاتی که از طریق نرم‌افزار Samsung Magician در دسترس است.

در مورد مقاومت، 980 Pro برای 1،200 TBW امتیاز گرفته است. Samsung با گارانتی پنج ساله، سرمایه‌گذاری شما را تضمین می‌کند. با استفاده نرمال، Samsung 980 Pro برای چند سال آینده به شما خدمت خواهد کرد و اطمینان حاصل می‌کند که کامپیوتر شما برای برنامه‌ها و بازی‌های جدید، دارای حافظه‌ اسنپی و با سرعت بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.