توییتر ویژگی های جدیدی را به بخش ویدیو خود اضافه می کند

توییتر روز پنجشنبه اعلام کرد ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند. این شرکت در حال راه‌اندازی یک فید ویدئویی تمام صفحه قابل پیمایش مانند TikTok است.

توییتر روز پنجشنبه اعلام کرد ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند ویدیوها را در پلتفرم خود مشاهده و  جستجو کنند. مهم‌تر از همه، این شرکت در حال راه‌اندازی یک فید ویدئویی تمام صفحه قابل پیمایش مانند TikTok است.

به گزارش تک ناک، در روزهای آینده، کاربران iOS می‌توانند با یک کلیک به فید ویدیوی جدید اسکرول شونده دسترسی پبدا کنند. پس از اتمام تماشای ویدیویی که روی آن کلیک کردید، می‌توانید برای شروع مرور محتوای ویدیوی بیشتر، به بالا بروید. سپس در یک فید قابل پیمایش از ویدیوها قرار خواهید گرفت که شبیه به تجربه ویدئو در در TikTok است. اگر می‌خواهید از این فید خارج شوید و به توییت اصلی بازگردید، می‌توانید روی فلش برگشت در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.

توییتر می گوید هدف از فید ویدئویی تمام صفحه جدید این است که کاربران بتوانند ویدیوهای جذاب را آسان تر پیدا و تماشا کنند. این شبکه اجتماعی نگفته است که چه زمانی این قابلیت برای کاربران اندروید هم عرضه می شود.

علاوه بر این، توییتر در حال راه اندازی یک چرخ فلک ویدیویی جدید در تب Explore خود است. کاربران یک دسته بندی جدید «ویدیوها برای شما» را می بینند که ویدیوهای پرطرفدار را که برنامه فکر می کند که برای شما جذاب است را به شما نشان میدهد.اما مسلماً ممکن است همه کاربران از این تغییر استقبال نکنند، به خصوص وقتی که این ویژگی کپی برداری از یک پلتفرم دیگر باشد.

اینستاگرام این را به سختی آموخت، زیرا چند ماه پیش به دلیل واکنش شدید کاربران، اساساً مجبور شد از فید خانگی تمام صفحه مانند TikTok عقب نشینی کند. این امکان وجود دارد که توییتر بخواهد از یک موقعیت مشابه جلوگیری کند، به همین دلیل است که ترجیح می دهد تجربه قابل کنترل تری را در مورد فیدهای ویدیویی قابل پیمایش اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.