فیلم سینمایی Deadpool & Wolverine رکورد باکس آفیس را شکست

 فیلم سینمایی Deadpool & Wolverine رکورد باکس آفیس را شکست

فیلم Deadpool & Wolverine که هنوز به اکران نرسیده، با ثبت رکورد جدیدی در پیش‌فروش بلیت‌ها، هیجان طرفداران را به اوج رساند.

به گزارش تکناک، دنیای سینمایی مارول به دنبال یک تابستان عالی است، زیرا پیش‌بینی‌ها برای باکس آفیس فیلم سینمایی Deadpool & Wolverine نشان می‌دهد که آخر هفته افتتاحیه قدرتمندی دارد.

وید ویلسون راه خود را به جدول زمانی MCU باز می کند، زیرا Deadpool & Wolverine پایان فرنچایز X-Men را تثبیت خواهد کرد. از آنجایی که بازیگران Deadpool & Wolverine همچنین هیو جکمن در این فیلم حضور دارند، باید انتظارات بسیاری داشت.

پس از مدت ها انتظار، شاهد اکران فیلم Deadpool & Wolverine تا چند هفته آینده خواهیم بود، زیرا Marvel Studios برای تنها فیلم MCU خود در سال 2024 آماده می شود.

به گفته THR، فیلم Deadpool & Wolverine در حال حاضر برای فروش آخر هفته 160 تا 165 میلیون دلاری در تلاش است. باکس آفیس داخلی این اعداد تخمین‌های محافظه‌کارانه‌تری را گزارش کرده اند که قبلاً توسط The Quorum گزارش شده بود و میزان فروش را برای افتتاحیه آخر هفته 200 میلیون دلار یا بیشتر پیش‌بینی کرده بود. اخیراً، باکس آفیس پرو گزارش داد که فروش این فیلم بین 175 تا 200 میلیون دلار خواهد بود.

در حالی که زمان نشان خواهد داد اعداد نهایی در اولین آخر هفته آن چقدر خواهد بود، Deadpool & Wolverine برای MCU بسیار مهم است. برای اولین بار در کل تاریخ سینمای استودیو مارول، Deadpool & Wolverine اولین فیلم با درجه R آنها خواهد بود، به همین دلیل است که باکس آفیس آن چیزی است که مدیران اجرایی آن را از نزدیک دنبال می کنند. اگر فیلم Deadpool & Wolverine حتی با رتبه R خود در گیشه موفق شود، ممکن است راه را برای فیلم‌های MCU بیشتری در این زمینه هموار کند.

موفقیت پیش بینی شده فیلم Deadpool & Wolverine نیز با توجه به برخی از عناوین اخیر MCU بسیار مهم است. در حالی که ژانر ابرقهرمانی به طور کلی در دو سال گذشته با مشکل مواجه شده، MCU در سال 2023 با The Marvels که به کم درآمدترین فیلم MCU تا کنون تبدیل شد، ضربه بزرگی به خود دید. اگر فیلم Deadpool & Wolverine به بیش از یک میلیارد دلار فروش برسد، این اولین فیلم MCU پس از Spider-Man: No Way Home خواهد بود که به این موفقیت دست پیدا می کند.

با افتتاحیه بزرگی مانند 160 تا 165 میلیون دلار در بازار داخلی، این سوال مطرح می شود که افتتاحیه جهانی باکس آفیس برای Deadpool & Wolverine چقدر خواهد بود. این فیلم در چین اکران می شود که می تواند گیشه را به شدت افزایش دهد. ناگفته پیداست که فیلم Deadpool & Wolverine به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های MCU در حماسه Multiverses تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram