لوگوی جدید نوکیا رونمایی شد

برای اولین بار در نزدیک به 60 سال، نوکیا غول گوشی های هوشمند لوگوی نمادین خود را تغییر داده‌است. روز یکشنبه، قبل از شروع رسمی کنگره جهانی موبایل بارسلونا، نوکیا از لوگوی  جدید و تغییر چشمگیر آن رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، در این لوگوی جدید، اثر حروف نمادین و “Yale blue” لوگوی قبلی آن از بین رفته و ظاهری مدرن‌تر و دیجیتال‌تر اتخاذ کرده است.

پکا لوندمارک مدیرعامل نوکیا در پست وبلاگی گفت: ما در حال به روز رسانی استراتژی خود هستیم، و به عنوان یک عامل کلیدی، برند خود را نیز به منظور نمایش هویت خود به عنوان « یک رهبر پیشگام در نوآوری فناوری با مدل تجاری B2B در ارتقا اتصال شبکه ها» به روز می کنیم.

لوندمارک به بلومبرگ گفت: در ذهن اکثر مردم، ما هنوز یک برند موفق تلفن همراه هستیم، اما هدف نوکیا این نیست. ما می خواهیم یک نام تجاری جدید با تمرکز زیاد بر روی شبکه ها و دیجیتالی شدن صنعت، چیزی کاملاً متفاوت از تلفن‌های همراه قدیمی راه‌اندازی کنیم.»

آیا این پایان استفاده از این لوگوی آشنا خواهد بود؟ نه لزوما! از سال 2014، کسب و کار گوشی نوکیا پس از خرید فاجعه بار 7 میلیارد دلاری آن توسط مایکروسافت از بخش دستگاه ها و خدمات این شرکت، بخشی از آن نبوده است.

پس از ابراز پشیمانی این غول فناوری از تصمیم خود در سال 2016، HMD Global، شرکت متشکل از مدیران سابق نوکیا، حقوق استفاده از برند نوکیا را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به دست آورد و از آن زمان تاکنون کار خود را ادامه داده است.  این شرکت جدیدترین دستگاه خود، G22 را تنها یک روز قبل از اطلاعیه امروز معرفی کرد و این گوشی دارای لوگوی کلاسیک نوکیا است.

 

1 دیدگاه برای “لوگوی جدید نوکیا رونمایی شد

  1. اشتراک‌ها: اعلام مشخصات دو گوشی هوشمند جدید نوکیا - تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.