محبوبیت کم آیفون 14 پلاس درآمد اپل را کاهش داد

گزارش ها نشان می‌دهد آیفون 14 پلاس شرکت اپل از عدم توجه مصرف کنندگان رنج می‌برد و با کاهش تقاضا و افت درآمد تولیدکننده در بازار روبرو شده است.

گزارش ها نشان می‌دهد آیفون 14 پلاس شرکت اپل از عدم توجه مصرف کنندگان رنج می‌برد و با کاهش تقاضا و افت درآمد تولیدکننده در بازار روبرو شده است.

به گزارش تکناک، اپل در اوایل سال جاری آیفون 14 پلاس را در کنار آیفون 14 و آیفون 14 پرو معرفی کرد که مدل دوم نسبت به مدل سال قبل پیشرفت های زیادی از جمله نمایشگر همیشه روشن، دوربین 48 مگاپیکسلی و جزیره دینامیک داشته است.

آیفون های پرو و پرو مکس همیشه بهترین آیفون های عرضه شده اپل هستند و مشکلی برای فروش نداشته‌اند. در واقع، آنها در سال جاری رقابت را دشوار کرده اند. به همین ترتیب، آیفون 14، با وجود محبوبیت نه چندان، به طور معمول فروش خود را به‌صورت موفقیت‌آمیز داشته است.

با این حال، اپل ابتدا با آیفون مینی و اکنون پلاس برای معرفی دستگاه چهارم تلاش کرده است. نسخه معمول آیفون 12 و آیفون 13 اپل به طور معمول حدود 5 درصد از فروش آیفون را در زمان عرضه به خود اختصاص می دادند و ارقام امسال نشان می دهد آیفون 14 پلاس فروش بهتری نسبت به آنها نداشته است.

طبق این گزارش، پگاترونی این فصل را به عنوان “فصل کساد” سنتی در لوازم الکترونیکی مصرفی نامیده‌است. این مساله احتمالاً امسال به دلیل امواج معکوس ایجاد شده در اقتصاد جهانی و بحران هزینه های زندگی تشدید شده است و همه را مجبور به احتیاط بیشتر کرده‌است.

با آیفون 15 و تغییر USB-C در افق سال 2023، باید منتظر ارائه مدل چهارم به عنوان پلاس توسط اپل و یا جایگزینی آن با مدل دیگری باشیم. حتی ممکن است اپل این مدل را به کلی کنار بگذارد. نکات و شایعاتی مبنی بر امکان ارائه یک آیفون در سال آینده با نام آیفون اولترا وجود دارد که نظر افراد با سلیقه های بالاتر را به خود جذب خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.